Dinsdagavond

instortavond is, dit is al de 3e dinsdag op rij dat morgan helemaal ko is na der eerste dag kdv van de week. Wij zijn er inmiddels wel aangewend en houden er al rekening mee, maar we kunnen inmiddels de klok erop gelijk zetten dat het echt drama is met eten en alles er omheen en dat ze alleen maar naar bed wil en ook meteen slaapt. En wat ze ook doet op het kdv en hoeveel ze ook slaapt. Dinsdagavond is instortavond.

Groetjes,

Michèle

Heftig dan blijkbaar hè, even weer wennen zo’n 1e dagje. Fijn dat jullie het weten en er rekening mee kunnen houden, dat scheelt. Hopelijk slaapt ze vannacht lekker en is ze morgen weer helemaal fris en fruitig!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ach gossie.

Maar wel makkelijk als je het weet

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ja inderdaad heel herkenbaar, hebben wij ook met onze Jony.
Wat ik doe als ik thuis kom met haar om half 6, kliekje opwarmen en ik geef haar het eten / toetje. Dan doe ik haar onder de douche, soms kan/mag ze nog opblijven en anders regelrecht naar bed.
En dan eten mijn man en ik samen, gezellig. Heb je ook tijd voor elkaar en een gezellige maaltijd.

Wat raar, eigenlijk. Zeker omdat het ineens is, pas de laatste drie weken. Is er een nieuwe leidster ofzo? Wel sneu voor haar, best pittig kan ik me voorstellen.

Maar ja, je kunt er in elk geval rekening mee houden en zorgen dat je een makkelijke, snelle hap doet op dinsdag.

Gelukkig is het weer woensdag !

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Haha dan hangt het zeker in de lucht. Tim had het gisteren ook, maar dit was de 1e keer dat het gebeurde. Voor hem is de dinsdag ook de 1e dag van de week dat hij naar de creche gaat. Hij had gewoon 2,5 uur geslapen op de creche. Ook toen we thuiskwamen was hij nog helemaal wakker. Toen ik eten stond te koken was hij lief aan het spelen en totaal geen tekenen van vermoeidheid te ontdekken. De spinazie ging er ook snel in, maar halverwege zijn vlees viel hij ineens gewoon in slaap. Af en toe werd hij wakker en nam hij halfslapend nog een stukje vlees wat hij met zijn ogen dicht aan het kauwen was. Echt zo’n zielig gezicht, dus toen hebben we gevraagd of hij naar bed wilde en dat wilde hij. Eenmaal op de commode viel hij direct weer in slaap. Tijdens het aandoen van zijn pyama werd hij af en toe wakker en dan viel hij weer weg. Om half 7 lag hij op bed en toen was hij eventjes wakker, dus hebben we nog voor hem gezongen. Geen boekje meer gelezen, want daar was hij echt te moe voor. Ik ging 5 minuten later kijken en toen sliep hij en vanmorgen hebben we hem om half 8 wakker moeten maken. Normaal ligt hij s’avonds om half 8 pas op bed en valt dan niet direct in slaap. Dit was dus echt vroeg voor hem.

Groetjes,
Sandra

Mijn zoontjes hebben dit altijd op donderdagavond. Ze gaan drie dagen per week naar het KDV (ma-di-do) en op de laatste dag zijn ze ook helemaal gaar. Vooral de oudste. De tijd heeft geleerd dat we die avond dan ook iets makkelijks eten zoals brood en dan lekker op de bank voor de tv.
Zal wat worden trouwens als Senne naar school gaat. Volgende week gaat hij 2 ochtenden proefdraaien en daarnaast moet hij de drie dagen nog naar het KDV. Hij zal wel op het eind van zijn latijn zijn op het einde van de week…

@ Liske nee dat niet maar het lijkt wel of ze de laatste 3 weken zo ie zo meer slaap nodig heeft en ik denk dat zo’n dagje kdv ineens heel intensief is weer.

Morgan slaapt meestal van 18.30 tot 7.00 dus op woensdag is ze inderdaad weer een blij vrouwtje. Overigens sliep ze vandaag ook vlot, maar mamma was pas om 17.30 op het kdv omdat het werk iets uitliep dus ze heeft lekker gegeten, toetje op de bank gegeten, en toen lekker naar bed en daar was ze het helemaal mee eens. 19.00 was het licht uit letterlijk en figuurlijk.

Groetjes,

Michèle