Hoi allemaal
Bel ik gister naar Pallen op om de datum te controleren of ze nu echt woensdag de 27ste zullen komen zeggen ze NEE 3 september. Ik zeg o nee ik heb twee weken geleden opgebeld en toen zeiden ze 27 augustus. Ja sorry zegt de medewerker ik kan er niks aan doen. Wie heeft dat dan gezegd? Ik: ja een vrouw weet ik niet meer hoe zij heet. Hij: ja kan er niks aan doen. Ik leg neer en dacht pfffff nog een week langer wachten heb ik me zitten verheugen enzo inmiddels al 9 weken zonder keuken terwijl hun levertijd tussen de zes en acht weken zou zijn! Ik een mail gestuurdt of dit nu hun goede klantenservice is?Hoort normaal een bedrijf de klant niet te bellen wanneer de keuken zou gebracht worden?
Om 4 uur krijg ik telefoon van de klantenservice. Ze zei ik heb er veel voor moeten doen maar ik heb het voor mekaar gekregen: de keuken komt niet de 27ste, niet de 3de maar de 26ste. Ik zeg: geweldig dat u het zo goed heeft opgelost dat is pas klantnservice!
Dinsdag geen potjes en kant en klaar maaltijden meer en dan eindelijk koken! Goed nieuws he?
groetjes chantal
Chantal