Dinsdag nieuw kdv

Zoals de meeste van jullie wel weten gaan we switchen van kdv. Bo heeft het heel goed naar zijn zin op zijn huidige kdv, en wij zijn daar ook heel tevreden over, maar op mijn man zijn werk was het een tijdje terug behoorlijk moeilijk, waardoor zijn werk erg onzeker werd. Daarbij werd dan gelijk zijn huidige plek op dit kdv erg onzeker, want een evnetuele nieuwe baan zou eigenlijk hoe dan ook betekenen dat hij een uur ommoest rijden, om bo dan weg te brengen. Bedrijven in man zijn sector zitten namelijk allemaal in de plasten in de tegenovergetselde richting waar mijn man nu werkt. Dus besloten om eens te kijken of het kdv in onze woonplaats plek had , vorig jaar hadden ze namelijk nog geen plek. Nu echter wel, en we moesten binnen een paar dagen beslissen, of bo naar het nieuwe kdv, of het risico nemen om hem op het huidige kdv te laten, met als gevolg dat als mijn man zijn werk zou verliezen , we geen enkele vorm van opvang hadden, want de inschrijving bij zijn nieuwe kdv zou bij een afwijzing van onze kant, glijk de inschrijving weg halen.
Aangezien we een goed gevoel hadden bij het nieuwe kdv , (neefje zit er op en ook een aantal andere kindjes die wij kennen, sterker nog , bo komt bij ze op de groep) besloten om de overstap te maken. HEt feit dat het bij ons om de hoek zit is ook mooi mee genomen!!

Dit was begin december die beslissing, en dinsdag is het zover.
Dan heeft hij zijn eerste wen ochtend, en een week later, per 1 maart, gaat hij dus niet meer naar het huidige kdv maar het nieuwe. Vind het best spannend, hoe zal bo reageren? zal hij het leuk vinden? zal alles goed gaan?
nou goed, dinsdag ochtend zullen we het wel zien. Houd julle wel op de hoogte!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

spannend wil! bo gaat het vast goed doen zeker zal hij dat leuk vinde omdat hij dus al kindjes kent.
tuurlijk zal het wennen zijn maar ook bo zal dit als een nieuwe uitdaging zien.
voor kinderen geldt vaak ook: nieuwe dingen—> LEUK!
en dan bedoel ik als ze hetgeen al gewend zijn he snapje me?
komt vast goed!

Ik denk dat Bo het heel goed gaat doen, natuurlijk zal het even wennen zijn, maar ik denk juist omdat hij al een aantal kindjes kent het best voorspeodig zal gaan.

enne jij niet stressen he dinsdag.

Groetjes,

Michèle

Ook ik denk dat Bo het goed gaat doen… spannend voor hem, maar natuurlijk ook voor jullie. Maar aangezien er ook al kindjes op zitten die hij kent, en waarmee hij in de groep komt… lijkt het me super leuk voor hem :smiley:

Liefs, Melanie

Spannend. Maar ook handig voor jullie, zo’n kdv om de hoek. En aangezien Bo al kindjes in zijn groep kent, komt het vast goed. We horen het graag!

Groetjes,
M

Ik wens Bo veel plezier op zijn nieuwe kdv. Hopelijk heeft hij het daar net zo naar zijn zin, maar met vriendjes die al in die groep zit zal het wel lukken.

Danielle is geboren op 7-1-2010

Veel plezier op het nieuwe KDV.
Wisselen is helemaal niet erg, weer leuke nieuwe vriendjes en vriendinnetjes ontmoeten!

M.

nou ik mag bo strak ophalen, om 12:00, maar toen ik hem weg bracht , vond hij het helemaal goed. Ging gelijk spelen en samen met de kindjes fruit eten. Er was nog iemand jarig, dus lekkere koekjes erbij!! Dus ben benieuwd hoe de rest van de ochtend is gegaan!!!

liefs woezel

Een goed begin… klinkt goed!

Groetjes,
M

Een goed begin… klinkt goed!

Groetjes,
M

Hoe is het gegaan woezel na dat goede begin???

Groetjes,

Michèle

het ging perfect!!! Volgens de leidsters alsof hij er altijd al was geweest, zo gedroeg hij zich!! Hij volgde zo het ritme daar, deed wat van hem gevraagd werd, en vond het super leuk!! Hij had nog verteld aan de leidsters dat de handschoenen die hij aan had, oma had gemaakt!!! hahahahahahahaha, en dat het buiten koud was!!
Toen ik hem kwam ophalen wilde hij nog even spelen, en nadat ik zei dat we nu echt gingen vond hij het prima! Netjes de leidsters dag gezwaaid, en in de auto voreg ik of hij daar nog vaker wilde spelen, en ik kreeg een volmondige JA!!! hahahahahaahah, nou volgende week dinsdag begint hij daar, voor het echt, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit goed gaat komen!!! Hij wil alleen nu niet slapen is nog aan het kletsen, alles aan het verwerken denk ik!! pffff opluchting!!

liefs woezel

wat superfijn wil! echt top!
en wat leuk dat hij gelijk zo enthousiast was tegen de leidsters over zijn handschoenen enzo. echt goed hoor! ik wist wel dat het goed ging komen
topper!!

Wat fijn dat het meteen zo goed ging, dat geeft toch een lekker gevoel voor jullie. En weet je dat het een goede keuze is geweest.

Groetjes,
Sandra

Super!

Groetjes,
M

Oh geweldig dat het zo goed ging. Moet voor jou ook een lekker gevoel zijn.

Groetjes,

Michèle

Fijn om te lezen dat hij gelijk zo fijn mee speelde.

Danielle is geboren op 7-1-2010

sorry voor de late reactie, moest gistere avond en vanmorgen plots werken ivm overlijden client. Maar geeft idd een heel lekker gevoel dat het zo goed gaat. Bij dit kdv weten ze wel wat er vorig jaar is gebeurt, Vond het toch prettiger dat ze op de hoogte waren. Hoort toch bij zijn geschiedenis zeg maar. En het geeft mij een fijner gevoel dat ze er vanaf weten en ze waren heel bergipvol en waardeerden het heel erg dat we zo open waren daarin. Heb er op dat gebied nu dus ook een goed gevoel over!!
Bo vond het echt leuk, want hij zei vanmorgen dat hij naar “school” wilde (kdv hier om de hoek) ipv “harfe” ( plaatsnaam waar hij tot nu toe ging. Natuurlijk vind hij het daar ook leuk hoor, toen hij binnen kwam vond hij het meteen weer leuk vanmorgen, maar het was zo goed bevallen gisteren dat hij zoiets had, ik wil nog een keer!!! Nou vent, vanaf volgende week kun je je hart er aan ophalen!! hahahahaha

liefs woezel

Goed dat je het toch gemeld hebt. Tja je weet maar nooit he.

Groetjes,

Michèle

@Michele, nou weet je wat het ook is, we wonen in een kleine plaats, met allemaal kleine dorpjes er om heen. Veel mensen kennen elkaar via via. Nu ga ik er vanuit dat niemand er vanaf weet hier, omdat het in een andere dorp opvang was, maar je weet maar nooit wie wie kent. En voor het geval het op die manier bij het nieuwe kdv terecht komt, vind ik het prettiger om het zelf te zeggen. We hebben niks verkeerds gedaan, niks te verbergen, dus er is ook geen reden om het niet te vertellen. Vandaar die beslissing het toch te vertellen. en et voelt zo ook goed, beter snap je?

liefs woezel