Zoals de meeste van jullie wel weten gaan we switchen van kdv. Bo heeft het heel goed naar zijn zin op zijn huidige kdv, en wij zijn daar ook heel tevreden over, maar op mijn man zijn werk was het een tijdje terug behoorlijk moeilijk, waardoor zijn werk erg onzeker werd. Daarbij werd dan gelijk zijn huidige plek op dit kdv erg onzeker, want een evnetuele nieuwe baan zou eigenlijk hoe dan ook betekenen dat hij een uur ommoest rijden, om bo dan weg te brengen. Bedrijven in man zijn sector zitten namelijk allemaal in de plasten in de tegenovergetselde richting waar mijn man nu werkt. Dus besloten om eens te kijken of het kdv in onze woonplaats plek had , vorig jaar hadden ze namelijk nog geen plek. Nu echter wel, en we moesten binnen een paar dagen beslissen, of bo naar het nieuwe kdv, of het risico nemen om hem op het huidige kdv te laten, met als gevolg dat als mijn man zijn werk zou verliezen , we geen enkele vorm van opvang hadden, want de inschrijving bij zijn nieuwe kdv zou bij een afwijzing van onze kant, glijk de inschrijving weg halen.
Aangezien we een goed gevoel hadden bij het nieuwe kdv , (neefje zit er op en ook een aantal andere kindjes die wij kennen, sterker nog , bo komt bij ze op de groep) besloten om de overstap te maken. HEt feit dat het bij ons om de hoek zit is ook mooi mee genomen!!
Dit was begin december die beslissing, en dinsdag is het zover.
Dan heeft hij zijn eerste wen ochtend, en een week later, per 1 maart, gaat hij dus niet meer naar het huidige kdv maar het nieuwe. Vind het best spannend, hoe zal bo reageren? zal hij het leuk vinden? zal alles goed gaan?
nou goed, dinsdag ochtend zullen we het wel zien. Houd julle wel op de hoogte!!
liefs woezel