Dingen om de nek

Ik geloof dat het vandaag mijn vragen uurtje is, maar het is me al een paar keer opgevallen, maar morgan wil van alles om der nek. Als ze der das ziet moet ie om, als ze een een sok vind probeerd ze die om te wikkelen. Laatst had ze in de badkamer een onderbroek van pappa uit de wasmand gevist en liep ze daarmee mee om der nek. Noem het zo gek maar op en zij wil het omhangen. nu net vind ze een romper in der tasje (reserve van het kdv, wel schoon ) en die moet om. Dus ik heb het hoofdgedeelte over der hoofd gedaan en dan is het ook goed en zo loopt ze rustig de rest van de dag rond. Hebben jullie kleintjes ook zulke tikken of ben ik de enige met zo’n verkleeddoos???

Groetjes,

Michèle

Nee hoor je bent niet de enige met zo’n verkleedmanie
Nick hier vindt het ook leuk om alles om te hangen. Gisteren had ik zijn boerenkieltje gepast. Hij ging gelijk richting spiegel (de ijdeltuit) en ik mocht hem ook niet meer uitdoen. Dus de hele dag in een kieltje gelopen

Bij alles wat hij op of om doet gaat hij ook regelrecht naar de spiegel. Volgens mij is dat ook zo’n fase nu… Lachen toch!

Groetjes Bianca

hahaha, wat grappig, nee rico heeft niet zo’n tikken, alleen de tik dat hij meent dat hij sinds een paar dagen constant op zijn tenen moet lopen
misschien houdt morgan van geborgenheid, en vind ze het knus om zo rond te lopen?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ook hier een die van alles om zijn nek probeert te doen., en gek vinden dat een sok niet past

Dus nu uitkijken met tassen ed

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

ha ha ha ik ben dus niet de enige met een wandelende kerstboom

Groetjes,

Michèle

Nope

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Hahahaha, een onderbroek om haar nek? Nieuwe trend! Eva doet ook veel om haar nek, maar onderbroeken en sokken heeft ze nog niet geprobeerd! Wel haar sjaal en volgens mij ook een romper…Verder loopt ze graag met mijn tas, echt zoals een dametje, van: kijk mij nou! Ze wil ook mijn haarklem in, een ketting om en ze probeert zelf schoenen en sokken aan te krijgen. Ze is ook dol op plastic tassen, maar daar mag ze natuurlijk nóóit mee spelen zonder mij in de buurt! Ze doet ook weleens een plaid over haar hoofd. Zo bont als Morgan maakt ze het nog niet, maar ik herken het wel! Echt een meisje, hoewel Nick de ijdeltuit het dus ook doet!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hier ook zo een hoor.
Het meetlint uit de naaikist,
sjaal, nou ja, ook alles wat hij maar kan vinden dat past.

M.

@Rainbow
Nick zit ook tussen bijna allemaal meisjes op het KDV…
Maar ik vind het erg grappig. Als ik zeg we gaan naar buiten dan komt ie al met zijn muts aan, zet hem op en gaat onderweg even in de keuken in de oven kijken hoe het staat.
Zal ie wel van zijn papa hebben

Groetjes Bianca

Is pappa ook zo’n beckham??

Groetjes,

Michèle

@Michele
Ha ha nee hoor. Maar ijdel is ie wel! (al zegt ie van niet )

Groetjes Bianca

@Benick, dat zeggen ze allemaal

Groetjes,

Michèle

Ja, hier nog zo een!

Sjalen, tassen, onderbroeken, en als het niet om haar nek kan, gewoon op haar hoofd, ook goed! Verder heeft ze al sinds ik me kan herinneren een enorme voorkeur voor schoenen en sloffen. Ze probeert ze allemaal aan, en ook bij onze voeten, passen en meten… Vuile was, schone was, het badmatje, niets is veilig!

Als ze later niet gaat dansen of zingen, gaat ze vast iets in de mode of textiel doen… Kan ze mama nog wel het een en ander bijbrengen… ben niet modieus! haha

en ook hier nog zo’n kleine dame die alles om d’r nek drapeert.
ze kan er dan ook zo heerlijk mooi bij paraderen van ‘vind je me nou niet mooi?’ haha heerlijk hoor, kan er echt van genieten.

liefs,
Rinske

[img]http://lb2f.lilypie.com/Zkwep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Grappig Minke doet dit ook! Zodra ik een sjaaltje omheb moet en zal ze hem hebben maar ook alles wat blijft hangen gaat in haar nek! De hondenriem, hydrofieldoeken van Neeltje, papa´s stropdassen, leggings van mij,noem maar op. Wat ze te pakken krijgt gaat hop om dat nekje! Wat typisch he ik snap de lol er niet van maar het ziet er wel schattig uit vind ik.

Lilypie First Birthday tickers

Wat jij zei michele over die dingen om dr nek, haha nou rico heeft het nu ook alleen dan met papa’s muts
hij wil die constant op omdat papa wel een pet opheeft of een muts dan wil rico dat ook, komt ie aanlopen met dat ding, tikt hij ermee op zn hoofd en probeerd m op te doen dat lukt m dan niet dus help ik m 'n handje
haha hij loopt er nu bij als een kleine gangster constant met die wolle muts op zn boemes

Morgan heeft het inmiddels uitgebreid tot muts op en jas aan in huis. Het liefste de hele dag. soms best lastig gelukkig mag alles wel af en uit als ze naat bed gaat maar zodra ze beneden is wordt alles weer gepakt.

Groetjes,

Michèle

ha,ha, Nick heeft het nu met zijn schoenen. Als hij beneden is komt meneer al weer de hoek omgezeild met zijn schoentjes in zijn handen.
Vanmorgen ook wel lachen. Ik had andere sokjes gehaald. Dan denk je een kind merkt daar toch niets van… Maar Nick wel hoor. Hij was helemaal verrukt van zijn nieuwe sokjes. En maar wijzen… Heerlijk toch!

Groetjes Bianca

Oh maar dat Morgan ook meteen als ze wat nieuws heeft. Als ze de kans heeft draait ze ook voor de spiegel en zo dan. En iedereen moet kijken.

Groetjes,

Michèle

hahaha
mooi is dat
rico die is ook vaak heel trots met zn nieuwe "iets"
nieuwe schoenen IEDEREEN moet het zien
gaan we naar de winkel roept ie kei hard: heeeeeeeee heeeeeeee!!
en dan kijken ze geschrokken wat er aan de hand is
pakt hij blij zn schoen en zegt: dieee!!
en lacht er hardop bij
haha. en wijst ze dan aan zovan: kijk nieuw!!
mooi is dat.