Dilemma

Jullie weten dat Sanne pas de waterpokken heeft gehad. Nu is het zo dat ze veel samen komt met nichtjes en neefjes. Vanochtend kwamen bij haar nichtje van 4 maanden de eerste blaasjes opzetten. Mijn dilemma is dat oma (waar ons nichtje nu is) het niet nodig vind de moeder te bellen. Ze denkt dat ze haar daar onnodig mee van streek maakt.
Maar nu kijk ik naar mezelf en ik zou dat wel willen weten natuurlijk. Het is toch moeders beslissing hoe en wat. Nu heb ik wel een goede relatie met mijn schoonzusje en wil ik haar graag inlichten. Maar dan loop ik oma voor de voeten. Heeft er nog iemand tips.

Liefs Kristel

Tja ik zou denken jammer voor oma, zou het toch zeggen…

Tries

Ik zou ook de moeder bellen. Ik zou het ook willen weten. Kijk moeder kan zelf wel beslissen wat ze er verder mee wil.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Jammer oma, maar een mamma wil dat weten denk ik. Ikke wel in ieder geval, zou pissig zijn als ik het niet wist.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

gewoon de mama inlichten hoor,jammer voor oma

ik zou je dankbaar zijn als je mij zou bellen

Heb ik net mijn man gebeld met het hele verhaal. die zei natuurlijk hetzelfde als wat jullie (verstandige dames) zeiden. Dus net mijn schoonmoeder gebeld en gezegd dat ik zelf wel mijn schoonzusje zou bellen (moest haar toch nog hebben). Dit omdat dit tegen al mijn principes ingaat. Ze schrok wel maar wil het toch zelf tegen haar vertellen. Dus als het goed is, is het opgelost. Maar mijn vertrouwen in oma is wel een beetje gedaald. Ik weet niet wat ik daar mee aan moet. Maar dat los ik wel op. Ik snap gewoon niet dat als je mensen het liefste wat je “bezit” toevertrouwt, voor jou en jouw kind de beslissingen maakt door gewoon de mond te houden.

Liefs Kristel

Waterpokken is nu niet iets waarvoor je gelijk naar huis hoeft te rennen, maar het is toch fijn als je weet hoe het met je kleintje gaat.
En je kan dan eventueel maatregelen nemen voor de komende dagen, of eventueel spullen in huis halen tegen de jeuk.
Ik zou het in ieder geval wel willen weten.

Je hebt het naar mijns inzien goed opgelost.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Nou, ik sluit me dan volledig aan bij wat Jolanda net heeft gezegd (anders wordt het zo’n origineel berichtje van me, als ik precies hetzelfde ga schrijven )
Prima opgelost!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Nou, groot gelijk hoor, vind ik ook…ouders willen toch weten hoe het met hun kind gaat en niet achteraf pas!

quote:
Maar mijn vertrouwen in oma is wel een beetje gedaald. Ik weet niet wat ik daar mee aan moet. Maar dat los ik wel op. Ik snap gewoon niet dat als je mensen het liefste wat je "bezit" toevertrouwt, voor jou en jouw kind de beslissingen maakt door gewoon de mond te houden.
Dapper dat je je schoonmoeder gebeld hebt. Misschien dat ze het in de toekomst wel altijd gaat zeggen omdat je hier zo duidelijk over bent geweest?

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan