Dilema

kaitlyn is 17 december jarig,uitnodigingen staan al klaar,maar nu heeft dylan dus een tournooi op kaitlyn haar verjaardag

hij wilt daar graag aan mee doen en ook begrijpelijk,maar hij wilt ook zijn als de visite eris voor kaitlyn

wij vieren altijd op een bepaalde tijd de jongens hun verjaardag,en dit keer zouden we het van 2 to 6 doen

en dat is net als dylan moet judo’en…

maar nu zegt hans gisteren dan vieren we het op zonddag de 18e en dan van 11 tot 4
en gaan we op haar verjaardag gezellig uiteten waar zei wilt…

heb nu echt zoiets van ja waar doe ik goed aan he

haar verjaardag vieren op de dag dat zejarig is maar zonder dylan en papa ,of voor een keer de andere dag

helpppppppppppppppppppppppp,wat zouden jullie doen

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Tsja, moeilijk hoor.
Als dat toernooi heel belangrijk is zou ik haar verjaardag de dag er na vieren.
'T is net hoe je het bekijkt.
Op zich vind ik altijd dat, vooral een kind, jarig is op de dag van geboorte.
Ze leven er toch naartoe zeg maar en toernooien zijn er vast wel vaker.
Maar aan de andere kant, kids zijn ook erg flexibel en een dagje later, ach…

Ik weet het eigenlijk niet.
Waarom overleg je het niet gewoon eens met Kaitlyn?
Ik denk dat ik dat zou doen hoor.
Gewoon eens kijken hoe ze erop reageert.
Ik zeg er alleen wel eerlijk bij dat bij mij de jarige uiteindelijk voor zou gaan

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Gewijzigd door - Bieb op 28 Nov 2005 18:37:59

nou we doen het toch op zaterdag,het tournooi moet gedaan worden het is selectie en ja dan moet je aangeven dat zijn zus jarig is,dan zeggen ze ook ja heel de dag is ze jarig die 3 uurtjes kan je wel erzijn

maar we verzinnen wel wat,ook al vind ik het rot,ik moet eerst al werken,kan geen vrij krijgen kerst drukte en dan dit met dat tournooi ook nog

Bianca,Dylan & Kaitlyn