Diksap/roosvicee vraagje

ik heb ipv diksap roosvicee 4+ gehaald…
is er een verschil aan dikte met diksap of roosvicee?
want gewoon water(thee) gaat te snel door de 1-fase speen

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Nee hoor. Ik heb begrepen dat roosvicee en diksap hetzelfde zijn, alleen roosvicee is een merknaam. Toch, Michele?

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Klopt helemaal. Het verschil is de prijs vanwege de naam en diksap had altijd een geitenwollensokkenklank omdat bio winkels het altijd alleen maar verkochten, maar bio is in nu dus overal te krijgen.

Groetjes,

Michèle

oh dan zul je zeker versteld staan dat diksap van het PLUS! merk 2.99 is en roosvicee 1,15 hier.
maar is dat redelijk dik?dus beter drinkbaar dan water?

Als je het aanmaakt met water, is het nagenoeg niet dikker dan water, dus qua dikte van de vloeistof die door de speen moet, maakt het niks uit.

Groetekes, Sje

Ja zo moet je ze ook geen roosvicee ferro en zo geven. En Diksap is inderdaad onopgelost iets dikker.

Groetjes,

Michèle

deze roosvicee zitten alleen fruit suikers in staat erop. dus dat zal wel goed zijn
en heel gek maar het lijkt wel dikker dan water want nu drinkt hij het WEL op zonder zich te verslikken…in een 2 fase speen nog wel:S ik stop wel regelmatig dan omdat het natuurlijk toch dunner is en hij daar niet aan gewend is.
maarre het ging erin hoor dames! helemaal blij.
hij krijgt nu weer vroeger de fles om 22:45 en nu slaapt ie ook gewoon door tot 7 uur. vandaag gaan we proberen om 22:30 de laatste te geven. aangezien ik hem al 3 dagen wakker maak om 7 uur als hij om 22:45 de laatste kreeg dus goede rede om nog wat eerder te geven vind je niet

Ja hoor gewoon proberen, anders kom je er nooit achter of het lukt toch.

Groetjes,

Michèle

jaja precies maargoed het blijft binnen dus dat is het voornaamste.
het is hier kei hard aan het regenen, bagger troep weer poe poeh…
maargoed, heb vrij weinig hieraan toe te voegen haha muts

hier ook bagger weer hoor

Groetjes,

Michèle

saai he…
krijg je zo’n verveel gevoel van terwijl je zat kunt doen

Ha ha ha ik zit op me werk dus ik heb genoeg te doen, al moet ik zeggen ik heb het vrij rustig dus ik spring bij mijn collega’s bij op het moment.

Groetjes,

Michèle

Roosvicee Ferro is zo duur omdat het speciaal is voor kindjes die tekort aan ijzer hebben. Die Roosvicee heeft ook een max. dosering per dag. Mag je niet zomaar de hele dag door geven.
En let op: je krijgt er grijze aanslag van op de tandjes!
Ik heb het een poos gedronken in de eerste zwangerschap en ik kreeg hele lelijke grijze aanslag op mijn tanden (leuk om te ontdekken vlak voor je trouwdag!).

Groetekes, Sje

Ik heb er 1 glas van gedronken en ik vond het zo vies dat ik meteen doorgeschakeld ben naar de brandnetelthee

Groetjes,

Michèle

Ja, echt lekker is het inderdaad niet. Haha!

Groetekes, Sje

Ik vond het naar bloed smaken.

Groetjes,

Michèle

Klopt toch? In bloed zit ook ijzer!
Ben je alweer wakker?

Groetekes, Sje

nee ik weet wat het is…ferro niet te zuipen
hij heeft gewoon roosvicee vruchtenmix 4+

Eh ja ben weer wakker Sje…

Groetjes,

Michèle

ja die ferro ziet eruit als zwart/grijze muk, ik heb toen omdat ik het zo smerig vond iets anders genomen, zo’n kruidendrank ofzo ik weet niet meer hoe dat heet