Hoi meiden,
Moppie slaapt momenteel in een slaapzak met mouwen, een wat dikkere. Daaronder een romper korte mouw en een pyama. Nu slaapt zij altijd zonder dekens. Dit omdat zij nogal beweeglijk is en men hier toendertijd adviseerde zonder dekens te laten slapen ivm veiligheid. Dat doen we dan ook braaf .
Nu merk ik dat moppie nu al niet altijd even warm is 's ochtends en ze wordt steeds wakker 's nachts. (niet fijn met een baby die dat ook al doet ) Of het nou komt doordat ze het koud heeft weet ik niet maar ze voorspellen dat het een koude winter gaat worden dus een warme slaapzak is geen onnodige luxe
Nu dus mijn vragen: Hebben jullie suggesties voor een lekkere dikke slaapzak die voldoende is met pyama eronder zonder dekens? Ik heb bv de combisleeper geprobeerd toen moppie kleiner was maar die vond ik eigenlijk helemaal niet zo warm. Ik had hem geleend. Welke slaapzak gebruiken jullie?
En zouden jullie toch en deken gaan gebruiken als moppie nog zo beweeglijk is? Ik denk dat ze niet snapt dat ze eronder moet blijven liggen? Ze slaapt op haar buik en eindigt altijd bovenaan in bed en ik vind het een beetje eng eerlijk gezegd
.
groetjes,
Wendy
Gewijzigd door - moppiesmama op 20 Oct 2011 08:31:18