Dikke tranen

Ja hoor, gisteren was het dan zover. De laatste dag van onze zo super toffe kraamhulp. We hadden het voor elkaar gekregen om weer de zelfde kraamhulp te krijgen als bij Evianne. Jeeeeeeee wat is ze lief en ze doet het echt met dr hart. Ze is een oproepkracht, wat ouder al en omdat er niet zoveel werk is hier voor de kraam, had ze al lang niet meer gewerkt. Hihihi niks voor haar, dus ze was helemaal happy dat ze hier weer mocht. Evianne was meteen dikke maatjes met dr, whahaha wij mochten dr geeneens meer naar bed brengen want dat moest Laura doen. De hele dag lekker achter Laura aan huppelen, wat een feest. Ook Daan en ik waren weer bijzonder gecharmeerd van dr, er zijn weinig mensen met zoveel hartelijkheid en die hun werk met zo veel liefde en plezier doen zoals zij. Maar goed, gisteren dus de laatste dag en net zoals de vorige keer weer dikke tranen dus. Evianne stond vanochtend op en dacht meteen dat Laura weer zou komen, ze zal dr nog gaan missen. Gelukkig woont ze een dorpje verderop en kunnen we gezellie nog eens bij dr op de koffie.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ik vond het ook zo vreselijk toen de kraamhulp wegging bij Cas. Ik heb dagen lopen huilen als ik aan haar dacht.
Ja dan moet je het ineens alleen doen.
Het komt allemaal goed.
En wees blij dat het een leuke ervaring was, de kraamhulp bij Lisa was een regelrechte ramp (was ook binnen 2 dagen weg).

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Kan het me goed voorstellen hoor, als je zo’n fijne, lieve hulp in huis hebt…zo’n warm persoon.
Gelukkig maar dat ze in de buurt woont!
En wat heerlijk dat je dan kan terug kijken op zo’n fijne kraamtijd

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

Dat we het weer alleen moeten doen, vind ik niet zo erg (Daan is nog thuis ook). Maar Laura is zoooooooooo`````nnnn lievie. Hihihi ze belde vanochtend omdat ze nu dr knuffeltjes al miste. Heb en vermoeden dat ik dr gauw weer effe zal zien.

kan je begrijpen hoor pfffff valt niet mee,voorla als iemand echt zijn werk met liefde doet dan he…

Ohhh wat fijn jo dat je zo’n goede hulp had… heerlijk leuk dat je haar kan blijven zien…

hoest met jouw?

Tries

Heerlijk zo iemand in huis tijdens je kraamdagen
Kom je lekker tot rust
Ik was eigenlijk wel blij toen onze hulp weg ging
Had daar niet zoveel mee
Toen ik me weer aanmelde voor hulp vroegen ze of ik de zelfde wou
Heb dus nee gezegt

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Het gaat erg goed met me. Voel me wel nog erg beurs en wat moe ( wie niet met dit warme weer) Jessin sliep van 23.00u tot 6.15u en daarna nog tot 9.00u pffffff slaapkoppie. Evianne gaat nog steeds bij elk piepje kijken, ohhhhhhhhh baby zegt ze dan en gaat hem aaien. Badderen is haar taakje (vind ze zelf ) en dan vooral het kammen van de haartjes. Echt een moedertje dus, moeten we vaak erg om lachen hoor !!! Verder weten we niet hoe we hebben met dit weer, vooral voor Jessin eigenlijk want Daan en Evianne gaan gewoon in het zwembad liggen hier.
Tja en wat onze kraamhulp betreft, je zou er zo 10 kinderen voor willen nemen, als zij dan maar komt.hihihi ik zei al tegen dr dat ze om opslag moest vragen want ik zou zo een derde overwegen whahahaha. Leuk dat je zo nu en dan bijzondere mensen tegenkomt hihihi en deze hou ik in ere.

Wat leuk om te horen hoe goed het gaat met jullie!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

We zijn er ook enorm dankbaar voor want onze tweede kraamtijd was net zo leuk en bijzonder als de eerste.

heeeeeeeeee dat is een lekkere slaapertje,een tevreden manenetje zo te horen heerlijk dat het goed gaat bij jullie

mijn kraam was toen me moeder heerlijk vond ik dat,10 dagen genieten

maar je hoort soms verhalen van kraamhulpen dat ik dan denk jeetje stuurt ze de laan uit en neem en andere pffffff

Whahaha moet er niet aan denken mijn moeder 10 dagen hihihi( maar das een verhaal apart). Als het niet goed gaat dan kun je gewoon bellen voor een ander.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

ik heb een hele goede band met me moeder

vandaar dat zei ook alleen mocht kraamen hoor hihihiihhi

en veranderen kan ja,maar toch hoor je dat ze dat weer niet gouw doen he,vind raar want ja van je kraam moet je kunnen genieten en daar hoort dan wel een hulp bij die het leuk doet natuurlijk

heb je jessin al gewogen is hij al veel aan gekomen en de bv gaat dat goed

ff nieuwsgierig hoor hiihih

Woensdag woog Jessin alweer lekker 4350 gram. Dat is dus weer ruim boven het geboortegewicht van 4280 gram. Erg netjes dus met dit warme weer ook. Drinken doet ie erg goed, maar ja we zitten in het dorp van de Lindeboom( zit zelfs maar enkele huizen verderop hier ), dus alle mannen kunnen hier goed drinken hihihi sochtends lekker een aantal tut- drink uurtjes ( komt ook door de warmte en savonds. smiddags veel slapen en in 1 keer flink drinken net zoals snachts. Snachts meld ie zich tot nu toe 1 keer of zoals gisteren zelfs niet. Hoop lekker dat het zo blijft, maar ga er nog niet van uit. Scheelt dat het zomer is, dan vind ik het opstaan snachts niet erg. De hele wereld slaapt dan nog en ik zit lekker met me ventje beneden, deurtje open kan het effe afkoelen en dan die vogeltjes die zo mooi fluiten alsof het even alleen voor ons bestemd is. hmmmmmmmm heerlijk.

zo dat is netjes zeg hoe jessin het doet,oohhh is dat zo de dorp van de lindeboom laat hans het maar niet horen verhuisd hij daar nog heen hihiihih

maar voor snachts is het wel lekker als hij door slaapt,maarja vond het ook altijd heerlijk hoor er uit snachts gewoon ff die rust moment met de kleine alleen

en evianne nog steeds zo lekker trots op haar broertje,wat vind zei als hij huilt

weet wel van dylan dat hij wel een mee ging huilen hiihihih

Dat meehuilen was na een dag over. hihhihi de eerste nacht dachte "nee he "elke keer dat Jessin huilde, huilde zei ook. Dus ikke naar Jessin en Daan naar Evianne. whahaha. We hebben dr gewoon steeds dan even laten kijken en gezegd dat ie moest drinken of een schone luier. De tweede nacht was het over, maar toen was Jessin ook een stuk minder onrustig en werd dus maar 1 a 2 keer wakker s`nachts. Als Jessin nu huilt dan gaat ze meteen een luier pakken of roept al dat Jessin van de tietties moet drinken bij mamma. hihihi toen strakkies beet ie me, pfffffffff ikke dus AUW en nu denkt ze dat het drinken van de tietties auw doet, maar vind het niet erg dat Jessin drinkt of zo. Evianne wil ook voortdurend haartjes kammen van de baby en hem aaien en met de wandelwagen duwen. Jessin ligt lekker beneden in de wandelwagen, want omdat we op zolder slapen is het daar nu nog erger dan buiten en hij heeft het al zo warm ( helemaal rood koppie )

oohhhhhhhhhhh lief zeg van haar…
en ja zolder is hotttttttttttttt hier ook dylan slaapt daar pfffff arm mannetje niet te houden en dan voor jessin helemaal niet…lekker heerlijk in de wagen slapen wat wil meneertje nog meer he haha

nou zo te lezen gaat het goed met de kleine ikke benner .hollands wel vader hihihihihi heerlijk dat hij goed drinkt ga zo door jessin

groetjes marielle mama van tanja

Wat fijn dat jullie het zo heerlijk samen hebben met z’n viertjes en volgens mij is jullie Jessin (mooie naam trouwens!) een heerlijk mannetje!

En wat heeft hij het getroffen met zo’n grote zorgzame zus!
(en ouders natuurlijk…! )

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan