Dikke ontlasting

Hoi Danielle,

Ik heet dan wel geen Mriek, maar dacht ik antwoord je vraag even. Net als rijstebloem kun je Bambix ook aan je fles toevoegen zodat je een papfles hebt. Wij voegen aan de fles van s’ochtends Bambix toe zodat het een papfles wordt. Je moet alleen even goed opletten welke Bambix je koopt. Je hebt bambix waar je alleen water aan toe moet voegen, maar je hebt ook bambix die je gewoon door je opvolgmelk kunt doen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hoi Sandra1980,

Welke Bambix voeg je dan toe aan je opvolgmelk en hoe heet die bambix verder?

Gr, Danielle

Op de voorkant van het pak staat Bambix fijne granen groei ontbijt.

Groetjes,
Sandra

Danielle … even naar de supermarkt en je ziet het daar bij de voedingen staan. Bambix vanaf 6 maanden. let op dat je wel die pak die je bij de voeding kan doen en niet die met alleen water. Het is weer een stap verder… deze mogen ze nl niet als ze nog geen 6 maanden zijn. Jurian krijgt hem ook elke ochtend. Soms bordje soms in de fles…

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Bedankt collega-moeders!

Inderdaad, het fijne granen groei-ontbijt vanaf 6 maanden Danielle. Dat gooi je door je flesje met melk en dan heb je een papfles. Dus ipv 's ochtends een fles met alleen opvolgmelk hebben we er eentje met opvolgmelk én pap.

Enne, fijn dat Aaron 's nachts zo heerlijk slaapt meid. Het is je gegund.

Ik geef de pap in een antilek beker… gaat erg goed! geen gezooi met spenen etc. en Jurian bepaalt hoe snel hij drinkt. Misschien kan je er wat mee?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker