Dikke knie

Al 2 dagen (gisteren en vandaag) begint Joey ineens van het ene op het andere moment te huilen, in de kinderstoel, buiten met spelen…op elk moment kan het zomaar gebeuren. Wij hebben ons al van alles afgevraagd wat er aan de hand kon zijn, maar konden het niet ontdekken. Zit Joey net op schoot, ik was een beetje aan zijn benen aan het voelen, kom ik bij zijn knie, trekt hij ineens mijn hand weg. Wat blijkt, heeft hij gewoon een dikke knie? Maar even aan kijken, hij loopt opzich wel goed, waggelt wat meer dan anders volgens ons, maar verder niet mank ofzo. Ben erg benieuwd hoe dit verder gaat, iemand tips wat we het beste met die dikke knie kunnen doen?

Lfs

Ik zou er naar laten kijken, zeker omdat ie toch wel wat onrustig was de laatste paar dagen. En als jij er niet aan mag komen, heeft ie er wel last van. Het is nu weekend, maar je kunt altijd de huisartsenpost bellen voor advies.

Kun je je niets herinneren waardoor die dikke knie ontstaan kan zijn? Gevallen, gestoten? Heb je het idee dat er vocht inzit? Niet beurs of blauw in de buurt?

Succes

hij valt regelmatig omdat hij niet gewoon rustig loopt, maar de hele dag loopt te rennen, dus dan word er ook regelmatig gevallen. Doordat hij echt overal tegenop klimt heet hij ook regelmatig blauwe plekkies op zijn benen, maar nu is zijn rechter knie echt eens tuk dikker dan de ander. We hebben al geprobeerd met een ijszak te koelen, maar dat wil hij natuurlijk ook niet. We zullen het goed in de gaten houden, vooral ook hou hij loopt, anders toch maar uitrukken richting huisarts(enpost)…???

Lfs

Ik zou er even naar laten kijken, misschien iets verkeerd terecht gekomen, en zit er wat vocht in, kan niet zoveel kwaad maar is wel pijnlijk zeker als je je nog niet zo goed uit kan drukken.

Groetjes,

Michèle

Wat zielig voor het manneke.

Ja ik denk dat ik het weekend ook niet af zou wachten.
'k zou morgen gewoon even langs de post gaan met hem.

Groetjes
Margot

Ik zou ook even langs de post gaan, kan ook goed zijn dat er een ontsteking in zit.
Kan ook gewoon van het vallen zijn maar dan weet je in ieder geval wat het is.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

En? Hoe gaat het met je mannetje?

Groetjes
Margot

goedemorgen,
bedankt voor jullie reacties!
Deze ochtend lijkt het alweer beter te gaan en hebben we weer ontdekt dat hij waarschijnlijk last van zijn knieen heeft van het vallen. Hij gleed net uit en belandde op zijn andere knie en toen begon hij ook te piepen. Hij vermijd het ook om op zijn knieen te gaan zitten. Een ontsteking lijkt me onwaarschijnlijk, zijn knie is niet warm en dan zou hij er constant last van moeten hebben en dat merken we niet aan hem. Huisartsenpost daar wacht ik nog even mee, waarschijnlijk maandag toch even naar de huisarts vanwege uitslag, kan daar misschien ook even aandacht aan geschonken worden. Heb wel tegen Joey gezegd dat hij rustig moet lopen vandaag, maaruh…dat gaat niet lukken ben ik bang

Lfs