Dikke borst

Ik geef al bijna 7 maanden borstvoeding. Gaat eigenlijk heel gemakkelijk allemaal dus ik geniet vollop. Krijg ik vandaag opeens een soort stuwing bovenop mijn borst. Oh oh. Ik kleine aanleggen, kolven, warme washand, koude washand etc maar niets hielp. Ik zag de bui al hangen, borstontsteking? Gelukkig heb je een topforum voor bv mama’s en heb ik daar mijn vraag gesteld. Vroeg iemand of ik misschien een wit puntje op mijn tepel zag. Warempel precies linksbovenin…? Bleek het een melkblaar te zijn! Moest ik doorprikken, klinkt vreselijk maar voelde er niets van, kneep een beetje, voelde een plop en de melk schoot zo in het gezicht van mijn man, ha ha! Die zat er nl. met zijn neus bovenop! Maar nu is de pijn verdwenen, thank god!!
Zo moest even mijn avontuur delen hoor!
groetjes,
Wendy

Hahaha, ik zie het al helemaal voor me!
Maar wel fijn dat de pijn nu weg is.

Hahahaha, wat leuk dat hij er met zijn neus bovenop zat.
Wel fijn zo’n man die alles in de gaten houdt.
Groetjes, Boukje

Fijn he, zo’n melkblaar… Borstvoeding geven vond ik heerlijk, maar de bijkomende complicaties mogen van mij wegblijven!
Ik hoop dat je nu weer gewoon lekker borstvoeding kan blijven geven!

Groetjes, Marloes

ja het was behoorlijk hilarisch maar het is ook heel fijn hoe hij meeleeft. Washandjes opwarmen voor mij enzo. Hij vond het ook vreselijk dat er wat aan de hand was want de bv gaat normaliter zo makkelijk en van de week zei hij nog hoe fijn hij het vond dat ons meisje het er zo goed op doet.
Nu maar hopen dat het weer lekker blijft gaan zo!
liefs,
Wendy