Dik oog:(

Nah echt ik zie rechts dus bijna niets, mn oog doet pijn en mijn ooglid is helemaal dik. dat wordt met een zonnebril rondlopen. Ga zo even naar de dokter want hadden allemaal uitjes in het weekend gepland staan. ben bang als ik morgen wakker wordt dat mn oog helemaal dichtzit boehoee ik voel me echt naar! Heb ik weer zeg! ach anderzijds, nu heb ik zelf es een keer wat ipv Rico. mag ik daar dan om lachen?

Gewijzigd door - MamavanRico op 12 Aug 2011 08:13:49

Arme Inge! Erg is dat he. En het is zo lastig. Misschien kun je net als bij babies met gekookt water en een wattenschijfje schoomaken? Geen idee of dat helpt hoor, misschien is het wel een strontje dan is het gewoon doorbijten.
Maareh, wat ga je voor leuks doen dit weekend dan?

Ik ga ook iets heel leuks doen. Slapen! Hi hi. Moppie is ziek geweest en vannacht heeft zij voor het eerst weer doorgeslapen. Alleen toen kon deze muts vanaf 03:00 uur niet meer slapen. Zucht. Zwanger he… Soms weet ik niet hoe ik de dag door moet komen. Gelukkig is moppie superlief maar voel me toch schuldig als ik op de bank hang en zij zichzelf vermaakt of als ik de tv aanzet.

Oh ja, maar het ging over jou! hihi. Sterkte he vandaag.
groetjes,
Wendy

Gewijzigd door - moppiesmama op 12 Aug 2011 09:12:16

Nee was het maar een strontje dan heb je ook wat pussige ogen enzo en dat heb ik dus niet, het zit echt IN mijn ooglid en het doet inmiddels behoorlijk zeer en geloof me ik ben wel wat gewend, ik had gisteren al met steriele gaasjes gewerkt omdat mn oog toen al zeer begon te doen, ik denk; beter voorkomen dan genezen, maar het is dus geen water/pus rood oog (het oogwit) het zit dus echt in de huid, auwww alsof ik een klap op mn oog heb gekregen, alleen is het eromheen dan niet blauw wat dan wel zou horen na een klap op je oog haha het is echt gewoon dik en de verdikking “glanst” een beetje dus zal wel een ontsteking zijn.
enne haha is niet erg hoor ik ga ook tijdens het topic wel eens wat meer offtopic of iets over mezelf vertellen, is mens eigen
Ja wij gaan naar een indoorspeel paleis, ik ga nog met een vriendin de stad in en we gaan nog naar het pannekoekenhuis met Rico dus alles waar maar meer mensen zijn, en ik heb geen zin om dadelijk met een oog rond te lopen die op klappen staat. zo ver is het gelukkig nog lang niet maar je snapt mn punt. morgen is het weekend en dan loop ik er dadelijk het hele weekend mee.
enne meid; lekker slapen! ik wil ook!! zwanger zei je? wist ik dat? hoe ver ben je nu?? lief van moppie dat ze zo lief voor je is! top meisie!

Oh wat vervelend!! Laten we hopen dat er iets in zit wat weggehaald kan worden. Als het een ontsteking is zul je wel een zalfje krijgen maar of het dan morgen al over is? Balen zeg.

Ikke zwanger? Nou eh zo’n week of 35, hihi! Is dus al een tijdje zo maar ik heb een tijdje alleen gelezen hier en weinig van mij laten horen. Dus begrijp best dat je dat niet hebt meegekregen.

Heel veel succes vandaag bij de huisarts en ik zal duimen dat het morgen meevalt en dat je een leuke dag hebt!
groetjes,
Wendy

haha ohw nou dat wist ik dus niet geffeliciteerd dan nog

ik ben dus net bij de dokter geweest en er zit een ontsteking IN mijn bovenste ooglid, dus niet op mijn oogbol zelf maar op een hele iritante plek waar geen druppels voor gegeven kunnen worden. heb nou zo’n fucidin creme gekregen, want eenmaal bij de dokter zag het er al paarsig uit. Inmiddels is het een kloppende pijn geworden en is het nog dikker. joepie… ik had liever een dikke bult op mijn rug wat uitgeprikt moest worden dan een dik oog maargoed hopelijk helpt het kuurtje snel want ze waarschuwde me dat dit enkel het proces zou versnellen en dat de kans dat het dikker gaat worden groot is gezien de plaats van de ontsteking. ohw ik denk niet dat ik vanacht durf te slapen hahahaha heb ik morgen een tennisbal op mn oog klop klop klop

Och arme jij! Je hebt ook wel pech he! Ik hoop dat het zalfje snel zal helpen en anders tsja dan zit er gewoon niks anders op ----> piratenooglapje!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

hahhahhaa ja dat zou rico wel gaaf vinden
tis alleen nog geen carnaval… dan valt het zo op he
denk dat ik maar een zonnebril opzet… zullen mensen ook wel denken; is die wel normaal het is kei bewolkt

wat de dokter zei is uitgekomen, tis nu echt dikker aan het worden en het klopt helemaal, ook van binnenuit, moest oppassen dat het niet naar binnen ging schieten (de ontsteking) maar zoals het nu voelt lijkt dat wel het geval. wacht vandaag nog af anders moeten ze maar even verder kijken, voelt niet goed iig, totaal anders dan zomaar een ontstoken oog