Ha ha ha daarom zeg ik ook niks tegen Mervin want dan kan ik niet meer dan 1 keer per maand zondigen
Enne zo denk ik er ook over michelle, straks ren en vlieg ik er alleen nog maar achteraan als ze loopt.
Groetjes,
Michèle
Ha ha ha daarom zeg ik ook niks tegen Mervin want dan kan ik niet meer dan 1 keer per maand zondigen
Enne zo denk ik er ook over michelle, straks ren en vlieg ik er alleen nog maar achteraan als ze loopt.
Groetjes,
Michèle
Nou ik ben net mijn kledingkast aan het opruimen en alles aan het passen geweest(nu dus zwaar depressief) en hij is goed leeg!
Dus inderdaad heerlijk excuus om nieuwe kleren te kopen haha jiepie!
Tegenwoordig is de mode toch wat langer over de buik heen hihi
Tja die rollen he ???
De rest is er al aardig af maar die rollen niet hoor haha
Ach ik zag vandaag weer twee grietjes van om en nabij 18 met veel te strakken kleding en nog meer rollen dan ik heb en groter ook. Dan voel ik me en weer slank en ben ik blij dat je de mode is alles te laten hangen zeg maar.
Groetjes,
Michèle
ja dat is zo haha die meiden met hun net boven hun kont broeken met daar boven rolletjes en dan pas truitjes haha
nee ik hou het liever bij de wat langere shirtjes hoor nu haha
alleen broeken word lastig kopen hoor mijn buik zit gewoon in de weg maar als ik maat groter koop zitten ze bij mijn kont en benen veeeeeeeeels te los nu bestaan er zwangerschap broeken waarom geen onzwangerschapbroeken???
Die ontzwangerbroeken zouden een gat in de markt zijn! Ik schrik ook altijd als ik die jonge meiden zie, met hun rollen. En dan MOETEN ze in een maatje 0, want dat hoort zo. Ach meid, pers je er lekker in dan! Echt verschrikkelijk! Tegenwoordig is de mode ook wel een beetje zwangerschap vind ik, van die blousjes die zo’n band hebben. Ik had er laatst eentje aan en ik voelde me er toch niet prettig in. Laatst droeg een collega ook zo iets en die werd gefeliciteerd…Dat wil je toch ook niet? Het moet van mij wel mooi strak zitten, maar dan wel de rollen camoefleren. Ja, ik doe veel miskopen de laatste tijd, want waar vind je zoiets?
Groetjes Rainbow, trotse mama