dan houdt ik geen mannetje meer over
Groetjes Michelle
oooooooo ik heb nog een verhaal hoor over de mensheid haha waar gebeurt is dit!
Ik sta met mijn 6 maanden zwangere buik achter de kassa van de winkel waar ik werk,staan paar klanten in de rij die zien dat ik zwanger ben en beginnen goh wat leuk gefeliciteerd waarop de andere klant zegt nou dan ga je zeker stoppen met werken waarop ik zeg nog behoorlijk gezellig nee ik blijf lekker werken zegt ze nou ik begrijp dat niet hoor dat allemaal voor de luxe ja zegt de andere klant ze willlen tegen woordig alles auto koophuizen 2 keer op vakantie zo begint de hele rij waarop ik dus ineens in een mega huilbui beland en mijn cheffin effe helemaal uit haar dak gaat tegen die mensen haha
Teneerste ik ga NOOIT op vakantie want we hebben het niet breed dus vakantie geld besteden we aan andere dingen,auto hebben we daardoor ook niet en al helemaal geen koophuis!Het is niet dat we het arm hebben maar gewoon zuinig aan doen dus ik werd zo verdrietig dat mensen zooo over mij dachten terwijl ik nu denk waar maakte ik me druk om haha al kon ik dat wel allemaal hebben wou ik nog werken hoor!
O wat heb ik weer genoten van alle bolle babyverhalen! Het is fijn om te weten dat ik niet alleen bolle loebas heb! Maar ik kan juist niet van haar armpjes afblijven, zo lekker zacht zijn ze. Ik vind Eva zo lief als ze een t-shirt aan heeft! Vandaag ook weer! We zaten gisteren op het terras, ze zat in haar wagen en ze was lekker aan het rondkijken. Dan vind ik haar alleen maar mooi en lief, zoals ze daar zit als een echte lady. Wel typisch als je in een winkel bent, dan iedereen ook even aan haar wangetjes ofzo wil voelen. Ik vind dat niet erg, maar ik zou zelf nooit bij een baby aan zijn wangetjes gaan voelen ofzo!
@ Mini Boy: wat ontzettend lief gezegd van jou, dat de wangetjes van Jurrian dan op de fiets trillen! Lekker he, met van die klinkertjes: brrrrr-brrrr-brr!
En wat een ontzettend a-sociaal volk heb je toch! Dat ze tegen mammietammie (hoe heet je eigenlijk?) zeggen dat ze werkt voor de luxe! En wat zou dat dan? Dat moet iedereen toch zelf weten? Mijn vriend heeft een goede baan en ik zou niet per se hoeven werken, maar je doet dat toch ook omdat je dat wilt? Ik heb gestudeerd en vind het ook gewoon leuk met collega’s. Alles wat ik verdien is gewoon lekker extra. Ik kan me voorstellen dat je overstuur raakt van zo’n opmerking, zeker met je hormonen! Goed dat je cheffin dat k-wijf er van langs gaf! Blij toe dat vrouwen ook kunnen werken tegenwoordig. Ik ben graag bij Eva, maar af en toe wat anders dan poepluiers is toch wel fijn. Vind ik dan!
En wat denken jullie van mij dan? Eva was 8 pond. Zelfs de verpleegsters zeiden: Hallo, gefeliciteerd he. Wat een dikkerd he? De plaatselijke krant kwam nog net niet langs, bij wijze van. Alsof 8 pond abnormaal is. Het is flink, klopt, maar ik had die dag toevallig wel het mooiste kind van Eindhoven gebaard! En de week daarna kwam uitgerekend de verloskundige die ik een t…f vond langs op nacontrole. Ze keek in de wieg en contstateerde: ‘Ooooo wat een wangen!’ Ze klaagde steen en been over buitenlandse vrouwen, die hun kinderen volproppen met eten de hele dag en wat daar dan van komt. Alsof ik zo ook ben ofzo. Ik was blij dat ze aftaaide. En ach, de mega-dikke vrouw van de bakker vroeg toen ik 30 weken was hoe lang ik nog moest. Nou, 10 weken dus. Ze zuchtte maar eens, wat wat moest er toch van mij worden dan? Als ik nu al zoooo dik was. Zelf had ze duidelijk te veel taart gevreten, maar dat zei ik dan weer niet helaas!
En ook ik heb nog een bolle buik hoor. Na 8 maanden! En I don’t care! Ik heb gewoon 0,0 zin om naar de sportschool te gaan, ik geef daar niks om. Vandaag had ik een jurk gepast en in die jurk leek ik nog steeds zwanger. Nou, die kocht ik dan maar niet…Maar als ik een spijkerbroek aan heb en ga zitten, zie je gewoon een dikke rol! Ik ben alle kilo’s dan wel kwijt, maar strak ben ik geenszins! Maar ach, er komt binnen no-time toch een tweede…als ik alle mensen dan moet volgen he? Laatst gingen we dus naar dat huisje in de bossen he, vroegen mensen of we dan aan een tweede gingen werken…Nee hoezo? Waren ze ‘teleurgesteld’ dat we elke nacht gewoon sliepen…Tja, papa’s en mama’s zijn soms gewoon doodop en als je dan in een huisje zit waar het muisstil is, dan wil IK maar een ding en dat is slapen! Wij willen graag een tweede en we hopen dat er niet veel tijd tussen zit, maar ik ben nu aan het ontzwangeren en ik vind het zo even druk genoeg! Bemoeials! Maar ja, al 35 he? Tik, tak, tik, tak.
En zo kan ik nog even doorgaan! Maar eerst even de andere postings checken!
Groetjes Rainbow, trotse mama
haha rainbow ik heb dubbel gelegen om jou verhaaltje haha hoe jij dat hier neer schrijft is iets naars gewoon leuk haha
ik heet tamara maar iedereen noemde mij tammie tja nu dus niet meer haha nu ben ik tam (begrijp ik ook niet) en toen ik zwanger was noemde ze me dus mammietammie.
Tja ik had maat 36 hoor dus was erg dun en nu heb ik 42 hihi ik heb me gewoon heerlijk vol gevreten toen ik zwanger was nou en ja toch hihi
sporten pfffffffff ben blij als ik thuis ben hihi weet je we hebben iets moois op de wereld gezet en dat mochen ze aan ons zien ook hihi
Ach ik zei van de week ik kan 3 dingen doen. 1 onwijs gaan lijnen, 2 onwijs gaan sporten en 3 een maatje groter kopen.
Ik heb voor het laatste gekozen. Want 1 lijnen zou me weerstand nu helemaal aantasten, ik werk 40 uur enne ik heb nog steeds tullendienst en zeker nu ze naar een sprong gaat weer. 2. een sportschool, ik zou niet eens weten hoe die dingen eruit zien en het idee na 8 uur werken en om 5.30 opstaan dat ik mezelf dan nog daar moet vermoeien (ze zeggen dat je er energie van krijgt, zal best maar ik moet er nog steeds naar toe). Enne nou ja dan heb ik nu dus maar 38-40. Schijnt erg gangbaar te zijn. En een stuk makkelijker dan 34-36 die ik altijd gehad heb. Mijn huid is ook erg uitgerekt en dat moet ook herstellen. Enne tegen de tijd dat er een tweede komt zie ik er heus wel beter uit enne zo niet, nou ja dan kunnen we altijd nog naar Thailand
Groetjes,
Michèle
hahha ik lach me rot! Aan mij zie je gelukkig met kleren ook geen verschil met voor de zwangerschap… ik ben altijd al te dik geweest. Wel de nodige zwangerschapsstriemen er bij, maargoed, daar heb ik dan ook een geweldige baby voor terug gekregen
Nu ben ik wel flink aan het lijnen, maar dat heeft zeker niks met anderen te maken, maar gewoon omdat ik me niet lekker voelde met mij lichaam en conitie. Maar eh sporten? Wat is dat? Ik wandel me suf met de kinderwagen, dus voor mij ook geen sportschool… Ben nu in 3 weken al een kleding maar kleiner, dus ik ben tevreden. En wat anderen denken, daar heb ik s****t aan!!!
Groetje Anouk
Ha ha ha hier ook hoor. Lopen met de kinderwagen. Ik moet morgan een stuk dragen naar de creche (lang verhaal) dus dat ook 4 keer per week dat ik met 8 kilo loop te sjouwen en dan nog trap op trap af als ze moet slapen maar niet wil ivm de tul. Denk alleen wel dat het als het om luv handles gaat het scheelt als ik straks weer kan fietsen.
Groetjes,
Michèle
jaah fietsen zou ook wel weer goed zijn. Ik fiets al een half jaar alleen nog twee keer per week 3 minuutjes naar mijn werk… En in de laatste drie maanden van de zwangerschap heb ik helemaal niet gefietst, want dat kon niet.
Op koninginnennacht zijn papa en ik een keer weer uit geweest, en zijn we fietsend naar de stad gegaan. Pffff dat was even wennen voor mama, ik was na 5 minuten al kapót!
Maar wandelen kan ik tegenwoordig als de beste! Vroeger had ik daar echt een hekel aan, waarom lopen als je kan fietsen en er OV is. Nou OV ben ik zo langzanmerhand helemaal klaar mee, wat een tijdrovend en ergelijke manier van reizen… bus te laat, chaufeur rijd alsof ie op een circuit rijd, drukte, duur, onaardige mensen die niet tegen babygehuil kunnen en ga zo door!
Als ik tegenwoordig wat verder weg moet en dus moet overstappen met de bus, ga ik lopend naar het station, dat zijn dan weer lekker ruim 20 minuten beweging, geen gedoe met overstappen en het scheelt centjes die ik weer aan Joey mag uitgeven
Groetje Anouk
Wat een verhalen allemaal! hahaha… Krijg het hier ook te horen… Geven jullie hem pokon ofzo
Michelle is je wagen kapot?
Liefs
[img]http://b1.lilypie.com/Ujjyp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />
Nee ons kdv heeft een heel klein halletje en nu mogen ze ivm met de veiligheid en vluchtweg geen wagens/ buggy’s daar meer hebben staan. Dus ik breng de wagen 's morgens naar pappa en dan draag ik Morgan het laatste stuk. Maar das ook nog zo’n kleine 10 min lopen. Andersom zou kunnen alleen mijn tram voor naar me werk stopt voor de deur van het kdv dus zou ik heel erg om moeten lopen. Ha ha ha ik hoop alleen dat Morgan snel loopt want dan kan ze in een bokketuig en gaat het een stuk makkelijker
Groetjes,
Michèle
Wat sporten betreft ben ik ook liever lui dan moe. Ik kon vanmorgen gaan zwemmen, maar het was mijn uitslaapdag en ik had er geen zin in! Ik denk dat ik maar opzeg, want ik zie niet wanneer ik kan gaan. We gaan ook al babyzwemmen en het zwembad is hier met de auto 20 minuten vandaan (met alle drukte dan op de ring Eindhoven). Vind ik te veel gedoe. Ik heb vooral luvhandels nu en bovenbenen die tegen elkaar aanklotsen. Ach ja! Ik heb nu ook 38, was 36…Boeieeeeeee! Maar de hele strakke truitjes laat ik in de kast hangen, ik vind het niet zo mooi als ik zit en je opeens drie rolletjes ziet, waaronder een hele flinke! Hihihi, ik voel er nu even aan en ja, hij zit er nog! Papa wielrende altijd veel en was superstrak, maar sinds hij mij -snoepmonster - kent, is hij toch wel 5 kilo ofzo aangekomen. Hij fietst niet meer en heeft nu ook een klein rolletje. We zeggen altijd: we moeten minder snoepen en straks met Eva gaan fietsen! Maar ja…gisteren hadden we ook weer een tompouce…lekker toch!
Anouk: goed zeg dat je al een maat kwijt bent!
oooh wat kun je elkaar dan aansteken he?! Danny was altijd superstrak en deed aan bodybuilding. daar was hij net voor wij elkaar leerden kennen mee gestopt, en je wil niet weten hoe dat strakke blokjesbuikje er nu uitziet! hahaha, het zijn geen blokjes meer maar balken, ahahaha! Maar dan is hij ook wel erg hoor, hij snoept zelfs in bed, grrrrr! zo erg ben ik gelukkig niet!
En jaaa ik ben erg blij met een maat minder, maar ik ben er nog lang niet. Ik loop nu wel voor schut met die te wijde broeken, maar ik vind het zo zonde om al nieuwe te kopen… Dan kan ik over een tijdje weer wat nieuws gaan kopen./ Gelukkig komt de zomer er aan, en word het weer jurkjes met legging tijd
Groetje Anouk
Ha ha ha ik snap je helemaal rainbow. Hier hetzelfde met de truitjes of ik moet een maat broek groter halen want dan kan ik daar de rollen instoppen. Al heb ik wel met mezelf afgesproken dat ik als ik mijn zak zoete popcorn op heb (das vanavond) ik even heel erg wil gaan letten op de suikers. Maar dat heb ik alleen met mezelf afgesproken want als ik dat met Mervin afspreek houd ie me eraan
Groetjes,
Michèle
Ha ha ha ja ja ja jullie weten dondersgoed dat er 1 keer in de maand minimaal chocolade gegeten moet worden
Groetjes,
Michèle
Een heerlijk gezond kindje!!! Lekker van genieten. Als ze meer gaan bewegen, gaat er altijd weer een heleboel van die lekkere bolle toet af.
Onze zoon wordt ook steeds dikkertje, stevig etc genoemd en ook ik vind het erg meevallen.
Gewoon lekker van genieten!!!
Lekker toch! Ik heb hier een muffin liggen en die gaat er dadelijk ook in hoor!
ach als het bij 1 keer in de maand zondigen blijft valt het wle mee hoor. Ik red dat niet hahahaha.
Maar ik heb het geluk dat ik met me zwangerschap maar 6 kilo was aangekomen en er 10 ben afgevallen in een week tijd.
Nu heb ik me maagmedicijnen weer en gaat er dus NIETS meer af Moet ook wel eerlijk zeggen doe er ook geen pogingen meer voor. Ren en vlieg nu toch al met dylano en zal nog wel erger worden
Groetjes Michelle