Dik boxkleed

Hoi allemaal,

Voor de geboorte van Merel had ik een lekker dik boxkleed gekocht. Deze kan ik voor de nieuwe baby ook gebruiken, maar ik wil er een nieuwe bij hebben. Dit weekend was ik in de winkel waar ik het boxkleed had gekocht, maar daar hadden ze nu niet veel soeps. Ik heb op internet gekeken, maar die kleden lijken vrij dun. Waar vind ik een lekker dik kleed (en ook nog een beetje leuk)? Kunnen jullie mij helpen?

Groetjes Natasja

Ik heb twee hele dikke van de Bijenkorf, blijven erg mooi ondanks vele gebruik en wassen. Prijs weet ik niet meer maar viel echt niet tegen.
groetjes

Ik had onder ons boxkleed gewoon een vierkant opgevouwen deken gelegd. Zo was-ie automatisch lekker dik.

Groetekes, Sje

ik heb toen zo’n lekkere dikke/luxe bij wehkamp gescoord, supermooi ding met felle kleuren (blijf ook mooi) vlg mij was ie wel tussen de 30 en 40 euro

x Floss

Ook hier een dun boxkleed met een deken eronder

Bij mij heeft een familielid een heel mooi boxkleed gemaakt, lekker dik en met allerlei verschillende stofjes

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

als ik dit eerder had geweten had ik er 1 gehad. heb m weggedaan. ik had er 1 van babino, is zo’n lekker dik kleed en zit ook fleesh op, echt heerlijk!
ik had ook een zijlen boxkleed voor eronder maar kijk is op google en tik babino in misschien hebben ze m nog wel…

Ik houdt van strak en niet teveel tierelantijn erop. Dus de boxkleed (grijs) met BABY erop van prenatal bevalt mij super. En die is nog dik ook. Je heb hem ook in het bruin…

Helemaal eens met mini-boy, wij hadden de bruine variant van Prenatal met ‘BABY’ erop. Leuk en dik.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers