Ooh wat baal ik hiervan!
Ik ben al vanaf rico’s eerste verjaardag bezig met een digitaal fotoalbum. ik wilde er foto’s in hebben van rico’s geboorte tot zijn 2e jaar (vanaf zijn 2e verjaardag zou in een nieuw boek komen)
Ik ben hier zolang mee bezig omdat ik het echt naar mijn zin wilde hebben en ik wilde dus foto’s van 2 jaar lang in hebben zitten, en dan natuurlijk de mooiste momenten. Ik wil van de foto’s die er in zitten geen 1 foto eruit halen, en er moeten er nog 20 bij. Nu is het probleem: ik heb geen ruimte meer!
zie ik nu pas (NU PAS!!!) dat ik ipv een XL boek een Medium had aangeklikt! verdorie(#&$((#@&$!!!
ik zie dat ik de bladzijdes kan aanpassen en ik zit al op 98 en meer kan er dus niet in dat boek zie ik net. en nu baal ik zoo want ik kan nergens vinden of ik ook de maat van het boek kan aanpassen.
anders kan ik verdorie helemaal opnieuw beginnen! weet je hoeveel tijd hierin zat? vast wel… grrr… dus als iemand weet hoe of wat. graag tips
Digitaal foto album..blunder Ik baal dus!
Geen tip snap alleen dat je heel erg baalt, ik doe het jaar per jaar, maar deel 2 moet ik nog maken zeg maar. Maar staat er nergens hulp of zo?? Ik weet niet bij wie je de boeken maakt, maar hebben die geen hulpsite of zoiets.
Groetjes,
Michèle
bij kruidvat michele, ja ik baal echt heel erg en ben gewoon pissed off op mezelf dat ik niet beter had gekeken in het begin.
ze hebben wel een hulpsite maar daar kon ik dus niets vinden.
echt hoe kan ik zo stom zijn. ik baal gewoon omdat ik er verdorie al 'n jaar mee bezig ben voor jan piep
Maar als je nu een nieuw album start?? Ik bedoel ik neem aan dat je klaar bent met uitzoeken?? Dan is het nog wel een klus maar ja denk dat het niet anders is toch??
Groetjes,
Michèle
@Michele: ik kan wel een nieuwe maken maar ik heb allemaal tierelantijntjes erin gemaakt op de achtergronden bedoel ik, nou klinkt het alsof de achtergrond druk is maar dat is niet zo, ik heb alleen de achtergronden helemaal zelf gemaakt, die kan ik dus niet overkopieren, en de kleinigheden zoals een teddybeer in schaduw, heb ik ook met een programma zelf bewerkt, en toen daar ingevoegd. dat soort dingen.
de foto’s heb ik er zo inzitten, en de teksten kan ik ook overkopieren dus daar zit het ook niet in, het zijn de achtergronden en thema’s die ik erin verwerkt heb.
balen dus
Oh balen inge!
Toch staat me iets bij dat je pagina’s erbij kunt doen, maar hoe???
Heb jij weinig aan, zou toch nog eens ff goed kijken. Er staan zoveel tekens bij het kruitvat.
Kun je niet met een of andere afdeling vh kruitvat bellen die daar over gaan.
Noem maar wat hoor.
Gr Patries
@patrizia: ja de blz kan ik er wel bijdoen, maar ik had dat dus gedaan en 98 is een max, en dan nog red ik het niet, ik moet een xl boek hebben daar past meer op 1 blz en je kunt ook meer blz in dat boek doen dan 98.
balen he, heb ze net trouwens een mail gestuurd
Ja das echt balen dan, zeker na het werk wat je erin hebt gehad,
Ff de mail afwachten dan, en kijken of hun nog een mogelijkheid hebben.
Ben benieuwd.
Gr Patries
Oooo, ik snap dat je VET baalt. Ik heb een paar weken terug Eva’s boek gemaakt, ook van 0-2 jaar. In de meest simpele versie zeg maar, gewoon met een rose achtergrond en zonder tekst, alleen foto’s. Maar ik had ook te weinig pagina’s en heb toen maar wat geschrapt. Balen, want er zaten zoveel mooie foto’s bij. Jouw boek lijkt me heel mooi, met zelf ontworpen achtergronden enzo! Ik heb helaas geen idee hoe je meer ruimte kunt krijgen, ik zat al te kloten met de simpelste manier!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ik heb voor Jurian ook een heel gaaf boek gemaakt. Met gedichten / teksten etc etc. Alle foto’s die ik wilde zitten er ook in.
Inge: waarom maak je de foto’s niet kleiner en meer op een blz. Zo kunnen die laatste er dan toch nog bij. Zou zonde zijn als dit niet lukte. Beetje knippen/plakken en schuiven zeg maar… Het lukt je vast nog wel!
hihi vooral jij bakmama…
Hier moet ik er soms wel opletten hoor dat ik van Levi ook zoveel foto’s maak als bij Jurian … Maar ook hij krijgt een heel mooi boek met een persoonlijk gedicht / wens van zijn papa en mama… Tja vind het kei gaaf om zo’n boek te maken!