Diego , dora of thomas step!

Ik heb echt geen aandelen, maar ik vond dat ik jullie dit niet kon onthouden. Bij de kruidvat kun je nu een diego, dora of thomas de trein step kopen voor maar 14,99. Bo kan al steppen, ook al is het officieel vanaf 3 jaar, en ik vond het te goedkoop om hem te laten liggen. Dus, bij deze, ga naar het kruidvat allen!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Toevallig hebben wij een step op de rommelmarkt gekocht
Een goede peuterstep. Seth kan er inderdaad ook op, maar gaat wel megasloom, haha.

Liefs, Anne

hahahaha, nou bo gaat ook niet snel hoor, maar hij kan het wekl!! hahaahahah, maar wat een klere ding in elkaar te zetten zeg!!! Crisis!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

ha ha ha ik ga voor een fiets voor der verjaardag. Als Morgan op het kdv mag kiezen wil ze ook altijd de fiets en nooit de step

Groetjes,

Michèle

Ik heb 'm ook gekocht voor Merel (en straks voor Anouk). Merel gaat nu nog op het plankje zitten en probeert zich zo voor te bewegen

Groetjes Natasja

Wat een verschil in kinderen toch weer De onze had een peuterstep van Puky, kon er prima op steppen. Maar eenmaal onder de knie, liet hij de step liggen. Wij hebben de step dan ook maar weer verkocht… Hij fietst hier liever of crost met zijn loopmotor

Ik had ze ook zien liggen, zo leuk!! En goedkoop idd.
De jongste is nu bijna 3 en vindt steppen helemaal geweldig. Maar dan het liefst op zo’n metalen stepje op de laagste stand. Hij gaat als een tierelier . Hij krijgt dan ook een metalen step met bredere bandjes voor zijn verjaardag van opa en oma.