Dieet

Ok, ik heb me weer laten verleiden om mee te gaan met een vriendin naar een weight watchers-bijeenkomst. Ben benieuwd.
Een paar kilootjes (stuk of 8) mogen er wel af…

Knap van je!!!
En heel veel succes gewenst!

Groetjes, mamma van Stephan

Nog nooit van gehoord van die weight watchers. Maar succes hoor met die 8 kilo.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

succes, ik moet ook nodig wat kilo’s kwijt, ben nog net zo zwaar als dat ik hoogzwanger was, dus dat is “iets” te veel.
groet
Mo

Weer laten verleiden? Dus je bent al eens succesvol afgevallen bij WW?

Succes, gaat je vast en zeker weer lukken!

De opmerking van Astrid zet me aan het denken: wat zijn de WW eigenlijk? Ik weet dat je elke week te wegen gaat en aangemoedigd wordt, maar is het op basis van 1000 punten, of heeft het met het combineren van vetten, eiwitten en vezels te maken?

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

ben vanmiddag naar de dieeiste geweest was 1,5 kilo afgevallen.
ik dacht eerder dat ik weer was aangekomen

Lekker meid die zijn er alvast af nu de ander 6,5 kilo nog,

groetjes Bianca mama van Rick[/url]

Of ik heb iets gemist of Bianca verwart Ingrid met Sannie. Sannie wilde 8 kilo afvallen en Ingrid is 1,5 afgevallen (goed zo Ingrid!). Wilde Ingrid ook 8 kilo afvallen? Dan klopt het wel dat ze nog 6,5 moet.

nee ik wil er veel meer afvallen maar ben nu al 5 kilo kwijt

Ja sorry, maar ja het is al heel knap om wat af te vallen

groetjes Bianca mama van Rick[/url]

Ik wilde er dus 8 kwijt. Ik ben dus maandagavond geweest bij de Weight Watchers-bijeenkomst en 't was erg interessant moet ik zeggen. Ze hebben daar een hoop tips en aanmoedigingspunten voor je. Ik zie 't voornamelijk als stok achter de deur. Weight Watchers bestaat al superlang (komt uit Amerika) en werkt volgens het principe gewoon gezond eten en dus je patroon omgooien. Ze werken met punten. Je mag per dag zoveel punten eten en dat is voor mij dus errug veel moet ik zeggen. Maar dan alleen gezonde dingen. Veel groenten en fruit dus. Verder mag je wel de ongezonde dingen eten, maar dit gaat weer van je dagpunten af. 't is even een gedoe in 't begin met 't tellen van de punten, maar ik ben dus nu al na 2 dagen bijna een kilo kwijt! Ik ben supergemotiveerd!!!

En dan hier het resultaat na 1 week dieet volgens de Weight Watchers: 1,7 kilo kwijt. En dat terwijl ik 't weekend best wel veel gezondigd heb. Ik ben dus best een beetje trots op mezelf!!

Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)

Nou, daar heb je ook alle reden toe hoor! Wees jij maar lekker trots! Ik vind het knap van je!

Groetjes, mamma van Stephan

Inderdaad! Hartstikke goed van je. Dat is meer dan een kilo per week, dat is volgens mij boven het streven van de meeste gewichtsconsulenten en dieetisten.

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003