Die stomme tandjes ook

Al twee maanden heeft Manon er last van en nog steeds geen tand.

Gisteravond weer huilen, ze et haar hand zowat op.
Dus uiteindelijk maar weer een zetpil. Kwart voor zes wakker.
Normaal brabelt ze wat en slaapt weer verder. Nu niet…weer hele hand in de mond.
Dus maar bij ons in bed nog een uur geslapen.

Hoe lang duurt het voordat die dingen erdoor zijn???
En zijn ze er in 1 x zomaar??

Tessie

hey tessie,
ja dat duurt lang he, voor die tandjes er echt zijn.
diantha had dat ook hoor!
vanaf dat ze drie en een halve maand was riepen we al: volgens mij heeft ze last van haar tandjes! en we zagen ook die bobbels in haar mondje.
en toen ze ruim 6 maanden was kwamen ze ineens.
het begon met dunne ontlasting, hangerig zijn, verkouden, slecht slapen en huilen om van alles!
en ja hoor, na enkele dagen die ellende zagen we die witte streepjes. dan zijn ze er nog niet maar wel bijna.
als ze echt door zijn voel je duidelijk die harde puntjes.sterkte manon{en jij ook tes!}
het zal niet lang meer duren hoor. rottandjes!

groetjes christa mama van diantha

[URL=http://imageshack.us][/URL]

Hoi

Nou we wachten af. Dunne ontlasting hebben we ook al eens een par dagen gehad en ook dan dachten we…zal het nu doorzetten?
Dan heeft ze weer bobels in de mond, dan zijn ze weer weg.

We kunnen niet goed in haar mondje kijken, dan doet ze hem gauw dicht.

Tessie

vervelend hé die rottandjes,
Tot nu toe gedraagt Ruben zich nog voorbeeldig maar die knaagt ook constant op zijn knuisje zelf als hij aan het eten is.

Ik voel er duidelijk 1 de ander wat minder.
En ook ik kan niet goed in zijn mondje kijken want dan steeks hij steeds de tong uit.

gebruik je verders ook nog iets voor de tandjes?

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Hallo!

Vervelend he, tandjes!!! Ik hoop voor je dat ze er snel door zijn, dan heb je die alvast gehad!!
Onze kinderen zijn bijna elke dag wakker om 6.00!! Veel kinderen volgens mij wel hoor…Ik hoop voor je dat ze weer langer gaat slapen, zou wel zo fijn zijn!!!
Succes!!!

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas (3)
en Robin (1)

Oei charon…elke dag om zes uur.
Manon meestal rond half acht als ik niet hoef te werken.

En Marianne…ik heb tabletjes van VSM. Chamodent.
Dat helpt het beste. Zijn ook druppeltjes maar sinds kort heb ik tabletjes.

En wij voelen ook soms wel een bolel, zien soms wel wat enz.
En dat knagen onder het eten doet Manon ook. Heerlijk vieze handjes krijgebn ze ervan.

Tessie

quote:
En wij voelen ook soms wel een bolel,
wat is dat??? hihiih

grapje,
nee het is gewoon heel vervelend voor alle partijen.
enne…leuk he, dat knoeien met eten.

quote:

enne…leuk he, dat knoeien met eten.

Jemig! hij kan er dan wel zo’n knoeiboel van maken!
Hij zit er dan helemaal onder zelfs zijn haar!
en dan maar lachen hé onder het eten

ja ik ken dat.

diantha kan nog steeds geen stukjes eten, dus geven we haar nog steeds een korstje in de hand.
nu had ik er net jam aan gesmeerd, nou je wil het niet weten.
echt alles zit er onder.
en dan gooit ze het op de grond en kijkt het korstje na.
en ons hondje heeft dat al helemaal door, dus die ligt onder de tafel te wachten tot hij die korstjes op mag eten.
het is hier af en toe net een film. echt waar hihihi

Ja bij ons zit de kat al onder haar stoel.

En ook Manon kijkt het na als het op de grond valt.
Ze doet het nog niet bewust, op de grond gooien.

Ken je dat niet Christa…een bolel???

Tessie

Hey meiden.

hoe reageren de dieren eigenlijk bij jullie op de kleintjes?
wij hebben dan een hondje nou dat is altijd dikke ruzie.
dus die gaat dan ook echt weg, maar ja het is een beest met een moeilijk
karakter dus niemand wil haar hebben.

Weet dat het even helemaal niks met tandjes te maken heeft maar ben even nieuwsgierig.

Hey mj

over die dieren, wij hebben zelf geen beesten, maar mijn ouders hebben een hond (jack russell) en die is me toch jaloers geweest!! Ik kom dagelijks bij mijnmoeder, en die hond moest er echt heel erg aan wennen. Hij sprong tegen de kinderwagen op en begon te janken!!! Hij was heel enthousiast, maar kon niet zachtjes doen. Mijn ouders hebben getwijfeld om hem weg te doen, het was heel vervelend. Maar toen hebben ze toch eerst het trainingsprogramma van Martin Gaus geraadpleegd. Hij had hele goede tips, en nu gaat het heel goed.Toen mijn zus haar kindje kreeg waren we al bang dat hij weer zo zou reageren, maar dat was niet zo. Blijkbaar was de eerste baby de ergste indringer in zijn ogen. Robin volgde daarna, en daar reageerde hiuj ook weer heel goed op. We houden ze wel heel goed in de gaten.
Mijn vader was een keer aan het stoeien met Thomas, en die hond begrijpt daar natuurlijk niets van. Toen Thomas een duwbeweging naar mijn vader deed, heeft de hond hem in zijn arm gebeten! (gelukkig niets ernstigs) Moet je nagaan, hou je het goed in de gaten, gaat het nog mis!! Wij laten onze kinderen dan ook nooit met honden/katten alleen. Je weet maar nooit…

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas (3)
en Robin (1)

hallo!!

Gelukkig heeft Luca niet zo heel veel last van zijn tandjes. Als er 1 zit aan te komen dan smeren we wat van die gel op zijn speen voordat hij naar bed gaat.

Wij hebben 2 katten. Eentje moest ook erg wennen. Toen Luca een keer heel erg huilde beet ze hem in zijn hoofd! Gelukkig niet door, maar was wel erg schrikken!
Daarna nog een keer, gewoon toen hij zat te spelen en hij haar vastgreep. Ik was natuurlijk weer net te laat, ik zat er gewoon naast! Dus echt super oppassen en ik zal hem echt nooit alleen met ze laten!

[/url]

Toen Demi werd geboren hadden wij 2 duitse doggen. Wij wonen op een boerderij en dus hebben de honden de stallen en de weilanden voor hun zelf, dus komen ze niet in huis. Maar als ik buiten met haar was dan waren ze altijd bij haar. Toen ze kon lopen volgden ze haar dan ook overal waar ze was. Was ze in het zwembad dan lagen de honden ervoor, zat ze op de schommel dan lagen de honden bij haar. Heel leuk om te zien.

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

hey el, wat gaaf dat je 2 honden zo bij demi bleven.
dat vindt ik zo lief. ik dacht toevallig vanmorgen nog: waar is el nou. tijdje niks van je gehoord.
had bijna een topic geopend hihihi

quote:
hoe reageren de dieren eigenlijk bij jullie op de kleintjes?

nou gabbertje[klein hondje} vindt het allemaal wel best.
hij zoekt diantha ook niet op ofzo.
diantha gaat wel helemaal lachen en springen als ze gabber ziet, dus heb ik hem al gewaarschuwd. o o, als diantha kan kruipen, berg je dan maar hondje! en dat geldt voor de kat eigenlijk ook.
als ik tegen diantha zeg, waar is gabber of waar is de poes, dan gaat ze lachen en zoekt met haar oogjes de kamer rond.
lief he?
maar ik ben me wel bewust dat, als ze idd gaat kruipen en naar de dieren toekan, ik ze allebei[zowel kind als dier] moet leren hoe met elkaar om te gaan.
maar voorlopig maakt ze nog geen aanstalten om te kruipen hoor!

[quote]

En Marianne…ik heb tabletjes van VSM. Chamodent.
Dat helpt het beste. Zijn ook druppeltjes maar sinds kort heb ik tabletjes.
Tessie

De tandjes van Alyssa zijn ook op komst, ze heeft 2 witte streepjes. Haar hand vreet ze ook bijna op en kwijlen! Als ik naar apotheker ga en gewoon iets vraag gaan ze wel weten wat te geven niet?
En hoe gaat dat met zo tabletjes? smelten die of zo? Tot nu toe valt het mee moet ik zeggen ze verbijt gewoon de pijn.

groetjes van Samya ,mama van Alyssa

Hoi Samya

De tabletjes smelten in de mond en werken bij Manon langer dan de druppels.

En Mj
Manon vind onze katten geweldig en 1 haar ook.
Zij aait hem tenminste…

Tessie

hey tessie

bedankt voor de info, ik zal eens zien bij de apotheker!

groetjes van Samya ,mama van Alyssa

hey daar had ik ook nog nooit van gehoord tabletjes!
misschien ook wel een idee mochten die druppels niet werken.