pfffffffffffffffff wat een geld zeg… € 249.00 of je het zo uit je mouw schud…
2 neefjes van hans haden hem al,in amerika besteld of in japan weet het niet…ja gaaf is die dat is 1 ding wat waar is.
je kan er heel veel mee,maar het kost een paar centjes
nu wil dylan hem dus,die zit ik wil hem,vind hem gaaf,betaal zelf mee
maar ik vind dit toch wel te ver gaan om te geven aan een kind van 8
ik hou dus nu ook vol van nee het gaat niet door,maarja heb een man die af en toe nog kind is hoor hihiihih die vind hem ook gaaf.
zeg hij heb 3 nitendo spelcomputers 1 in de kast,1 speelt kaitlyn nu dan mee en dan die 1 na laatste kleine vierkante…en hij heb playstation…zeg waar is de grens
moet wel zeggen dat hij de nitondo’s van me ouders heeft gehad en dan die play station met sinterklaas,omdat wij er heel goedkoop aan konden komen
maar ben ik nou zo krenterig dat ik zeg neeeeeeeeeee ik wil dat niet kopen voor dat geld,ik wacht dan liever tot hij minstens de helft goed koper is
maarja elke reclame zit ik met een sjaggie kid die dan zegt,ik mag nooit wat van jou en ik spaar toch mee,ik zet de andere dingen wel op markt plaatst
pffffffffffffff word er zo moe van he van al die mooie en dure uitvindingen
vroeger hadden we dat niet waren we tevreden met wat we kregen,durfde je niet te zeuren…
maar goed ben me verhaal kwijt zo dat lucht op hahahahaha
want hij ging net weer sjaggie naar school,en had het tegen oma gezegd dat hij hem niet mocht