Die nieuwe psp spelcomputer

pfffffffffffffffff wat een geld zeg… € 249.00 of je het zo uit je mouw schud…

2 neefjes van hans haden hem al,in amerika besteld of in japan weet het niet…ja gaaf is die dat is 1 ding wat waar is.

je kan er heel veel mee,maar het kost een paar centjes

nu wil dylan hem dus,die zit ik wil hem,vind hem gaaf,betaal zelf mee

maar ik vind dit toch wel te ver gaan om te geven aan een kind van 8

ik hou dus nu ook vol van nee het gaat niet door,maarja heb een man die af en toe nog kind is hoor hihiihih die vind hem ook gaaf.

zeg hij heb 3 nitendo spelcomputers 1 in de kast,1 speelt kaitlyn nu dan mee en dan die 1 na laatste kleine vierkante…en hij heb playstation…zeg waar is de grens

moet wel zeggen dat hij de nitondo’s van me ouders heeft gehad en dan die play station met sinterklaas,omdat wij er heel goedkoop aan konden komen

maar ben ik nou zo krenterig dat ik zeg neeeeeeeeeee ik wil dat niet kopen voor dat geld,ik wacht dan liever tot hij minstens de helft goed koper is

maarja elke reclame zit ik met een sjaggie kid die dan zegt,ik mag nooit wat van jou en ik spaar toch mee,ik zet de andere dingen wel op markt plaatst

pffffffffffffff word er zo moe van he van al die mooie en dure uitvindingen
vroeger hadden we dat niet waren we tevreden met wat we kregen,durfde je niet te zeuren…

maar goed ben me verhaal kwijt zo dat lucht op hahahahaha

want hij ging net weer sjaggie naar school,en had het tegen oma gezegd dat hij hem niet mocht

ja hallo zeg dat is toch niet normaal zo veel geld .nou tanja hoeft het ook niet te vragen hoor ik zag gisteren op de tv dat wel 378 euro ja gekkegerit

groetjes marielle mama van
10-10-01

Ik vind het toch ook echt te gek hoor. Als dat ding er per se moet komen dan moet ie inderdaad maar zelf meesparen of zo. Misschien kan ie wat kleine dingetjes doen waarmee ie geld verdiend zodat ie weet dat je iets moet doen wil je geld hebben om zoiets te kopen. Ik denk dat ik er zoiets van zou maken, pfffffff € 249.00 zijn ze nou helemaal…

Groetjes Astrid, mamma van
Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Ja, wat ik wilde antwoorden sluit aan bij wat Astrid zei.
Verder denk ik dat het nuttig is om inderdaad dan minimaal 1 van die andere spel-dingen op Marktplaats te zetten.
Wat moet je anders met zoveel spul??

Ik vind het ook absurd hoor, alles zo duur, maar goed. Doe je weinig aan.

Dat gezeur van hem dat ie nooit iets mag daar zou ik trouwens giftig om worden hihi
Ik weet dat heel veel kids dat zeggen hoor maar ik heb dan de neiging om ook daadwerkelijk helemaal NIKS meer te geven (zodat ze echt reden hebben om dat te zeggen)
Maar goed, heb jij niks aan nu natuurlijk

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

bieb dat doe ik ook hoor,dylan is op dit gebied een door drammer grrrrr

en momenteel aan het puberen,want hij is brutaal lach je uit,en dan zegt hij zulke dingen…dus die heb weer straf mag niet afspreken tot woensdag volgende week

hij zit al op de helft met sparen van wat hij kost,dus ik zei vanmorgen wel nou op naar de andere helft kan je hem zlef betalen

maar zat ook te kijken wat die spelen kosten pfffffffffff van spontaan van je stoel

Ja, idioot duur gewoon.
Maar wel super dat hij de helft zelf al gespaard heeft joh!
Persoonlijk zou Stephan dat ding van mij niet helemaaaal zélf hoeven te betalen.
Het gaat mij er voornamelijk om dat hij beseft dat dingen (veel) geld kosten en dat hij dat niet “zomaar even” krijgt.
Dus als het wat langer duurt en het kost hem zelf zijn spaargeld, dan denk ik dat die boodschap aardig aankomt

Wat zijn ze tegenwoordig trouwens al jong aan het puberen hè
Cheyenne kan dr af en toe ook wat van

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 02 Sep 2005 10:01:20

ja,wat jij beschrijft over dat hij niet zelf hoef te betalen en het besef krijgt hoe duur het is

kijk dylan vind 1 euro net als 200 euro…ach wat maakt het uit zegt hij dan,als we zeggen kost veel geld

maarja zeg al als je 13 bent en je puber nog zo laat ik je echt alle hoeken zien hihiihihi…nee geintje maar echt ze puberen steeds vroeger

amai wat een geld tjonge tjone en ik mij al ergeren als stefke in de lidl blijft vragen na een aoto van zeven euro vind het trouwebns super hoe jullie dat doen qua sparen en een beetje zelf er voor werken,ga ik zeker onthouden voor achten een aantal jaren!

liefs jessica, &