Die 'krasbeloningsdingen

5.95 euro per stuk kosten, …echt nie normaal !

ik kreeg een vel bij 1 of ander boekkie 'mama en co…mamma en zo , jonge ouders, weet nie welk blad… krasbuddies …als pipzilla dan goed eet mag ze krasse… dan komt er een vogeltje te voorschijn, nou werkt super dat moet ik toegeven…

dus ik denk zal eens ff chekken op internet, zo’n vel kost gewoon 6 pleuri, (ow en dan nog de verzendkosten…) echt BELACHELIJK, daar koop ik een KRASlot voor !

je hebt ze ook voor op het potje… en slapen en opruimen, ik heb vanmiddag een boom zitten knutselen, waar ze dan stickertjes in mag plakken als ze geplast heeft * want mevrouw vind het tegenwoordig ook leuk om gewoon voor de 'entertainment op de wc te zitten, prima maar heel onhandig…*
nou ik ga nu ook een soort bord maken, met patatjes erop ofzo… van geel papier en brocoli… blabla, en dan mag ze daar stickers op plakken voor het goed eten, want ik weiger echt voor een vel papier zoveel te betalen !!!

zelfde princiepe als, we nemen een kast noemen het een commode en gooien er 100pleuri bovenop want ouders kopen het toch wel voor hun kind! ja doegggg…

Pippy is geboren 17.07.2009

Duur zeg! Wij hadden ook een keer dat vel voor het zindelijk worden uit een tijdschrift en Erik vond het niet eens leuk. Ging gelijk een stuk minder, omdat hij lievers stickers plakt (zei 'ie zelf). Dus gelukkig hebben we daar niet voor betaald. Leuk, om zelf iets te knutselen. Goed hoor!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

20 vakjes. Nóg erger

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Belachelijk, ga zelf maar wat knutselen joh, ik heb voor december, een kartonnen achtergrond met 31 lucifer doosjes die beplakt zijn met kerstmannetjes, die legen doosjes daar gaat wat in als beloning, kun je dat niet maken? Of ben je niet zo’n knutselmieptiep?

op zich ben ik wel een knutselmiep maar op andere vlakken zeg maar… knutselen met haar, makeup en nagels en sieraden shit, maar … . jou luciferdoosjes…brengen met op goede ideen, voor in de wc heb nu die boom gemaakt… op vouwblaadjes, kijken hoe dat werkt, ja en voor dat eten verzin ik snel wat, want het zijn dr inderdaad 20 en die zijn na vanavond dus kort !!

Pippy is geboren 17.07.2009