...die kanjers vandaag al weer TIEN zijn!

Is best snel gegaan hoor.
Weet nog dat ik ze voor het eerst zag toen ze 3,5 jaar waren
Nou ja, vandaag zijn ze dus 10 jaar en ze komen het vanmiddag na schooltijd gezellig hier vieren!
Leuk!
Ze blijven dan eten (hun moeder ook, die komt na dr werk) en dan ergens na het eten gaan ze naar huis.
Benieuwd wat ze van de kadootjes vinden!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Haha, ik zie ineens dat ik niet eens gezegd heb over wie ik het nou heb
(ging er vanuit dat dat eigenlijk wel bekend is wie ik bedoel )
Ik had het natuurlijk over Cheyenne en Darren, de (half-)broer en (half-)zus van Stephan, kids van Peter.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Nou ik had het al begrepen, maar toch handig als het erbij staat

DUBBEL Gefeliciteerd met jullie kanjers!

Veel plezier vandaag!

Groetjes Nathalie & Co

Gefeliciteerd
10 jaar, pf das al een hele leeftijd joh, ik wens jullie een hele toffe dag samen en verwen ze maar lekker.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Ik dacht ook dat je het over hen had, maar ik wist niet dat ze een tweeling waren.
Gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie met zijn allen (dat is inclusief Vivien als ik me niet vergis) een leuke dag hebben.

hartelijk gefeliciteerd en fijne dag gewenst

hahahahahhihihihi we hadden het al begrepen bieb ,maar van harte gefeliciteerd met darre en cheyenne hun 10 de verjaardag .en een hele gezellige dag toe gewenst en dat ze maar lekker verwent worden .

groetjes marielle mama van tanja

Nogmaal
VAN HARTE GEFELICITEERD
met jullie verjaardag

En heel veel plezier

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

gefeliciteerd aan de tweeling nog een keertje, maar ik geloof dat ik alles weg heb gehaald van mezelf(ik ben het kimmetje)vandaag…

En hoe was het? Heeft Stephan zich nog goed kunnen houden?
Ik vind het geweldig dat je zo met de kinderen van Peter om mag en kan gaan.
Het is wel heel speciaal dat jullie ook nog een feestje met ze kunnen bouwen samen met hun moeder. Je hoort weleens andere verhalen.
Waren ze trouwens blij met hun kadootjes?

Liefs Kristel

Lief dat je er naar vraagt

Ja, Stephan heeft zich wel goed kunnen houden.
De koorts die hij had was gewoon foetsie (gelukkig) alleen was het uiteraard wel aan hem te merken, dat hij ziek was geweest
Hij deed nogal vervelend met kadootjes geven bijv. (zelf alles gauw open maken enzo )
Maar verder ging het prima hoor!

De kids waren ook blij met hun kadootjes!
We hadden ze hier een verlanglijstje laten maken. Zodoende wisten we zeker dat ze kregen wat ze leuk vinden (hoewel het wel een beetje bekend is bij ons natuurlijk, waar ze van houden)
En ja, hun moeder eet hier dan gewoon mee inderdaad.
Heel fijn dat dat allemaal goed gaat, heeft ook best wel wat jaren geduurd hoor.
Verder gedragen wij ons absoluut niet haatdragend ofzoiets (wat je toch wel vaak ziet) Dat scheelt dus ook enorm.
Verder lijkt het soms ook wel mooier dan het is denk ik
Maar daar ga ik niet op door op een openbaar forum
Het was in ieder geval erg gezellig en daar gaat het om!

Ben blij dat het gezellig was.
En nog gefeliciteerd trouwens.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Super dat ze het leuk hebben gehad

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Nog van harte gefeliciteerd! Fijn dat ze en jullie hebben genoten van hun verjaardag!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan