Diarree

Voor het eerst heeft Jedidia diarree. Het is niet waterdun, maar toch bleef het niet binnen de luiers. Ze wil de hele dag al niks eten, dus geef ik haar Kamille thee en borstvoeding. Haar temp. is 37.6. Ik heb al bij de zoek-optie gekeken wat te doen, maar dat gaat vooral om het veranderen van melkproducten, terwijl ik dus bv geef. Is er iets anders dat ik kan doen? Moet ik hiermee morgen gelijk naar de HA of zouden jullie afwachten?
Groetjes, Daniella

Lilypie 1st Birthday Ticker

hey dootje,
nog niet direct panikeren. Ik veronderstel dat je dochtertje buiten BV ook vast voedsel krijgt? Misschien heeft ze dan ergens niet goed op gereageerd, of zijn het nieuwe tandjes… Let er op dat ze geen uitdroogverschijnselen krijgt, probeer haar dus toch wat vocht toe te dienen en voor de rest, temperatuur blijven controleren en als het na een 3tal dagen niet betert ga je langs de arts.
x

Gewoon zorgen dat ze genoeg vocht binnenkrijgt op een dag. Uitdrogen doen ze niet zo gauw. Dat gebeurt alleen bij heel langdurig te weinig vocht en/of bij ernstige diarree+overgeven.

Dus gewoon poosje zo aanzien en wat vaker aanleggen dan normaal. Extra fruit geven, helpt ook als ze niet wil drinken. Daar zit ook veel vocht in.

Vanaf week 39,5 begint een periode van een sprongetje. Kan goed dat ze daardoor niet lekker in haar vel zit.

Groetekes, Sje

Goeiemorgen (het is hier nu 07.00 u),
Jedidia heeft vanochtend alweer 2 kleine luiers gehad met diarree. Ze drinkt op zich goed. Als het tot morgen zo blijft, ga ik even naar de dokter. Bedankt voor jullie gerustellende reacties.
Groetjes, Daniella

Lilypie 1st Birthday Ticker