Diarree

Mijn meiske krijgt echt alles tegelijk…
Is ze net van de verkoudheid af, zit ze nu aan de diarree…
Ik heb haar vandaag al 3 keer schone kleren aan kunnen trekken… Gelukkig drinkt ze wel goed en ik heb van de doktersassistente een receptje gehad voor ORS…

Ik denk wel dat het virusje is, want mijn vriend was afgelopen zondag errug ziek en ik gisteren. (kon nog geen glas water binnenhouden).

Ik geef Jeske vandaag ook maar even geen vast voedsel… Ik vind het veel belangrijker dat ze goed drinkt… Dus een flesje extra…

ach wat sneu zeg!

Inderdaad vocht is belangrijker als eten.

veel beterschap gewenst voor jeske

groetjes Gytha

Stel nou dat ze dat ORS niet naar binnen krijgt (onze meiden vonden dat spul vreselijk) dan is Roosvicee Stop ook nog een optie. Gewoon bij de drogist te koop.

Groetekes, Sje

Dank je Sje, daar had ik nog niet aan gedacht… Maar de ORS gaat er goed in (heb stiekem een beetje geproefd, smaakt een beetje tussen siroop en honing in)

Jeske ligt nu lekker te slapen… Ik was er daarnet gelukkig net op tijd bij met verschonen…
Ik moest vandaag ook eigenlijk werken, maar heb me ziek gemeld… Ikzelf voel me al wel een stuk beter, maar om een meiske met zo’n last van de buik naar de oppas te brengen… Doe maar niet he…
Gelukkig is ze verder lekker vrolijk en speels (nu ik nog hahaha)

ach wat rot zeg. Beterschap met jeske! Hoop dat ze snel opknap.
Liefs patricia

Heel herkenbaar hoor dat ze alles tegelijk krijgen.
Nanik heeft ook diaree gehad een tijdje geleden. Na een dag of 3 was het over. gelukkig was ze er niet ziek van en dronk ze gewoon genoeg. Ik heb geen irs gegeven omdat ze niet overgaf ofzo

Ik hoop dat het snel over is

Bianca

Hoi,

Beterschap voor de kleine Jeske.
Erg vervelend als kleine babytjes ziek zijn.
Konden ze maar praten he?!
Anne was erg verkouden maar is nu gelukkig weer opgeknapt.

Groetjes Heleen. mamma van Elke 2 1/2 en Anne 21 week

Het heerst nogal zie ik wel…
Jeske had vandaag nog steeds diarree… Maar dat kan natuurlijk ook komen door al dat drinken van gisteren…
Vandaag heeft ze een half boterhammetje op en bij de groente liep ze helemaal te sippen (maar het toetje ging er wel in he)