Diaree


#1

hallo ,

ik heb een dochtertje van bijna 5 weken oud

nou heb ik alleen een probleem ze heeft al ruim een week last van hele erge diaree ik daarvoor al bij de huis arts en kinder arts geweest alleen die kunnen niks vinden ze hebben me alleen ors mee gegeven alleen helpt het niet . ze slaapt ook bijna niet minimaal 4 uurtje per dag dat ik vind ik erg weinig ze wil wel drinken maar dat spuugt ze ook meteen weer uit en de afgelopen dagen heeft ze echt zoveel poep luiers dat ik het meer bij kan houden .hebben jullie misschien tips voor mij wat het kan zijn en wat ik er tegen kan doen

Mama van luna


#2

Hoi Samira,

Ik kwam per toeval je berichtje hier tegen, die is inmiddels alweer wat ouder en ik zag dat er nog niemand op gereageerd heeft. Wilde je even de tip geven om je vragen/adviezen in het vervolg op het forum hier te zetten. Ikkeben is een hele actieve site, maar met een aantal 'kopjes' wordt niet zoveel gedaan.
Als je aan de linker kant, in de kolom 'Praat mee'  het kopje forum aanklikt, kan je daar een keuze maken voor vragen over kindjes van 0-1 jaar 1-4 jaar etc. Ook kan je via het Forum naar 'mama's hoekje'  en 'wist je dat....'   Je zal zien dat als je daar je vragen stelt er veel meer reacties op zullen komen!

Hoop overigens wel dat het met Luna inmiddels weer een stuk beter gaat! Wie weet lees ik binnen het forum nog eens wat berichtjes van je.

Groetjes Carolien.