Diaree

Nina is alweer een week aan de diarree. Ze heeft er geen koorts bij maar wil niks eten. Ik zet haar de meest lekkere dingen voor maar ze haalt haar neus ervoor op. Beschuit soepstengel kaasjes danoontje. Ze hoeft zelfs geen chocolaatje. Nou dan is toch echt ziek als ze zelfs geen chocolaatje wil. Ik hou haar vandaag thuis. Opa en oma komen opletten vanaf 4 uur en dan kan ik naar mijn werk. Op het kinderdagverblijf hebben alle kinderen hetzelfde. Die leidsters zijn alleen maar de hele dag bezig met luiers verschonen. Ik laat haar lekker thuis is wat rustiger voor haar. Ik gas zo eens soep proberen bij haar erin te krijgen. Vannacht zijn ik en mijn vriend ook de halve nacht bezig geweest met luiers verschonen. Tis zo zielig he?Hoop niet dat ze me gaat aansteken… groetjes chantal

Chantal

Heb je roosvicee stop in huis? Da’s misschien geen gek idee dat je ervoor zorgt dat alles wat ze drinkt roosvicee stop is.

Alle beterschap met de kleine meid.

Groetekes, Sje

Wat vervelend zeg dat ze zo aan de diaree is. Ik heb helaas geen tips voor jullie, maar wil je bij deze wel heel veel beterschap toewensen voor Nina.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Hoe is het op het moment Chantal?

Groetekes, Sje

Nog steeds aan de diaree. Ik geef haar dat roosvisee stop maar ze drinkt niet alles op. Ors lust ze niet Ze is al meer dan een week aan diaree. Verder geen koorts. Ze eet haast niks. Verder is ze levendig. Dus ja wat moet ik ermee he?

Chantal

Zou bananen eten helpen? Een vriendin van mij geeft haar dochter altijd bananen als haar dochtertje diaree heeft.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Normaal vind ze bananen ook wel lekker maar ze wilt zelfs ook geen bananen! Niks wil ze van eten. Zelfs geen lievelingskorstjes

Chantal

Eet ze toevallig nog pap? Dan zou je haar rijstebloempap kunnen geven. Dat stopt ook.

En als het echt niet lijkt te stoppen desnoods de huisarts bellen. Zo lang diarree is niet goed.

Groetekes, Sje

Heb mij voorgenomen als het maandag niet goed is om dokter te bellen. Ben wel weer bang om naar huis weer gestuurd te worden: chantal: het is een virus. Plast ze? Ja Graadmeter voor kindereren is zegt huisarts altijd: als ze levendig zijn en geen koorts dan is het goed. Dag Chantal en dan ga ik weer… Ze eet ook geen pap. Groetjes Chantal

Chantal