Diaree

wie kan mij helpen of heeft tips

mijn dochter kreeg in he begin borstvoeding vanaf die tijd is het normaal dat ze dan dunne ontlasting maar nu ben ik zeven maanden geleden gestop met borstvoeding geven en eet ze gewoon mee met de pot je zou dus denken dat ze dan normale ontlasting zou krijgen of niet ik zelf vanalles geprobeerd maar ik weet het even niet meer ze drinkt voor de rest goed zelf te veel wie heeft er ervaring mee of kan mij helpen ik word er zelf gek van

alvast bedankt

gr de mama van leyla

veronique daniels

Bananen in fruithapje of rijst in groente hapje. Anders witbrood geven. Als het veel langer duurt zou ik even naar de dokter gaan!

Geen kiwi, meloen, druiven, pruimen geven. Die laxeren namelijk.
Rijstebloempap geven, dat heeft een stoppende werking.

Groetekes, Sje

het punt is dat ze geen fruit of groente hapje krijgt ze eet gewoon met mij mee dit heeft ze maar een keer gehad en toen vond ze het niet lekker dus ben ik er mee gestopt en gewoon over gestapt op normaal eten wit brood dat krijgt ze gewoon iedere dag ik denk dat ik morgen dan wel de dokter bel en kijken wat hij zegt maar ieder geval bedankt voor het advies jullie horen er nog iets van

gr de mama van leyla

veronique daniels

ben vandaag naar de dokter geweest de dokter dacht dat het aan de vruchten sappen licht nu moet ik van de dokter een week geen vruchten sappen aan haar geven lukt dat niet dan mag ze een weekt geen melkproducten werkt dat ook niet dan moet ze terug en word ze veder onderzocht ik hoop dat het snel over gaat
ze is er zelf heel vrolijk onder het hele gebeuren

veronique daniels

beste mensen ik ben vandaag toch maar weer naar de dokter geweest voor mijn dochter en ik moet nu toch maar kweekje afnemen van haar ontlasting ik hoop maar dat het niks erngstig is maar dat hoor ik volgende week dus wat er aan de hand is het kan eigelijk van alles zijn een parasiet of blijvend letsel van antibiotca ik heb dat ook maar mee gevraagt of het dat ook kon zijn en het kan wel nu nog even afwachten wat de uitslag zal zijn

ik hou jullie op de hoogte van alles

gr de mama van leyla

veronique daniels

Hopelijk komen ze er snel achter wat het is! Dat geeft voor jou ook wat meer rust! Succes!

beste judith

nu ik de kweekjes aan het afnemen ben zie ik er nu ook bloed en slijm er tussen zitten dit heb ik daar voor helemaal nog niet gezien en hier loopt ze al een tijd mee ik ben zelf een beetje boos op mijn zelf dat ik dat nooit eerder heb gezien dan waren er al veel eerder kweekjes af genomen ik ben gewoon kei dom geweest

gr de mama van leyla

veronique daniels

Oei! Als je bloed en slijm tussen zit, zou ik ook schrikken!! Misschien kun je nu even de huisartenpost bellen. Ik heb het nooit zo op ha-posten, maar voor advies kun je altijd bellen. Met Anna heb ik dat ook vaak gedaan. Dan kun je zelf ook je verhaal even kwijt.

Is je dochter verder wel vrolijk? Heeft ze last van uitdroging? Ze moeten vooral veel water drinken. Ik weet eigenlijk niet of ze al Loperamide mogen. Dit gerbuiken wij als een van ons diaree heeft. Volgens mij kunnen kinderen dat ook gebruiken. Dat weet ik echter niet zeker! Even de ha-post bellen denk ik! Anders morgen gelijk je eigen ha bellen!

Succes en sterkte (ook woensdag)!

beste judith
leyla is voor der rest erg vrolijk en dinkt ontzettend veel ik denk zelf dat ze wel meer als twee liter per dag drinkt ook water ik kan wel morgen de huisarts bellen maar die kan nu ook niet veel voor mij doen ze moeten wachten op de uitslag maar die komt pas donderdag binnen als ik nu misschien dingen gaat geven kan het misschien nog erger worden en dat wil kan ik er nu niet bij hebben want vandaag is er ook een goede vriendin overleden dus deze week is het echt een rommel week en ik denk ook dat de dokter zeg dat het niet verstandig is om andere midelen te gebruiken maar in ieder geval bedankt voor je advies ik moet dus nog even wachten tot donderdag

gr de mama van leyla

veronique daniels

loperLoperamide moet aan kinderen tussen 2 en 6 jaar uitsluitend worden gegeven op
medisch. voorschrift of onder medisch toezicht. Hierbij dient men terughoudend …

je mag het niet geven kinderen en ik zou zeker geen middelen aan kinderen geven alleen ors tegen uitdroging

beste mensen

vandaag ben ik naar de dokter geweest voor de uitslag er zit gelukkig niks in ,
maar ze heeft wel een tik gehad van de antibiotica en kan sommige voedsel soorten niet verdragen nu moet ze dus op dieet .
heb dus ook gelijk de dieetiste gebeld voor een afspraak maar daar waren ze allemaal ziek en moet ik maandag terug bellen .
nou hoop ik dat het snel gaat werken .

jullie horen er nog iets van .

gr de mama van leyla .

veronique daniels

Gelukkig is er niets vervelends aan de hand! Succes met het dieet!

beste moeders

ik ben vandaag naar de dietiste geweest leyla krijgt nu een heel streng dieet
nomaal gesproken doen ze het niet zo streng maar bij haar dus wel .
ze mag geen melk producten meer en krijgt hier voor vervanger dus soja melk,
ze moet ook ander brood gaan eten en ander beleg enz ze denken dat het een koeienmelk allergie is want zelf had ik de melkproducten er al uit gegooit en ging het iets beter maar nog niet genoeg , en dat had ik daar dus aangegeven waarop dit uit komt .
nou moet ik een maand dit gaan proberen als het beter gaat blijft het dieet zo maar blijft het zo als het nu is dan moet ze opnieuw terug naar de dokter om een afspraak te maken in het ziekenhuis bij de kinderarts om verdere test te doen op allergieen.
de dieetiste vond leyla der niet goed uit zien niet kwa ontwikkeling of groei maar haar gezicht ziet weer eens spierwit ze heeft ook weer eens last van exceem in der gezicht .
het is de laaste tijd gewoon weer een hoop elende om moe van te worden.
ik weet het gewoon niet meer mijn ouders hebben dit nog nooit meegemaakt dat een kind in twee jaar tijd zo vaak ziek is geweest en nu nog niet beter .

ps ik wil niet zielig doen of zo maar alles er een beetje uitgooien want ik zit er wel mee zeg.

gr de mama van leyla

veronique daniels

hoi

gisteravond kreeg leyla ineens koorts .
haar avond eten had ze goed gegeten en voor ze naar bed ging kreeg ze nog een half glaasje soja melk .
om zeven uur ging ze naar bed gewoon op de normalen tijd als anders om acht uur ben ik eens gaan kijken of ze sliep , maar dat deed ze dus nog niet ze had wel behoorlijke roden wangen ze voelde ook warm aan ik had haar getemratuurd en 39 graden koorts.
nou wil ik eigelijk weten of het kan zijn dat ze van de soja melk ziek kunnen worden .

alvast bedankt .

gr de mama van leyla

veronique daniels

nee hoor van soja melk worden ze niet ziek denk dat ze een virus onder de leden heeft

beste lieke

je heb gelijk ben vandaag naar de dokter geweest en daar zeiden ze het zelfde
ze heeft een griepje onder de leden .
ik heb gelijk ook maar gevraagt of ze op allergieen willen testen want ik vertrouw het hele dieet toch niet zo ik wil eerst zekerheid voor ik verder ga dus ik wacht eerst op de bloed test voorik iets doe dat voelt voor mij net iets beter.

maar in ieder geval bedankt en ik houw het hier wel op de hoogte

gr de mama van leyla

veronique daniels