Nu lekker kan beginnen aan dr zwangerschapsverlof. Nou meissie geniet maar van je verlof en je laatste weken met dit mooie buikje.
( zal strakjes foto`s plaatsen van onze minimeet afgelopen week )
Nu lekker kan beginnen aan dr zwangerschapsverlof. Nou meissie geniet maar van je verlof en je laatste weken met dit mooie buikje.
( zal strakjes foto`s plaatsen van onze minimeet afgelopen week )
ja ja leuk foto s .en diana geniet nog van je zwangerschap.
groetjes marielle mama van
10-10-01
Hier ben ik dan. Afgelopen dinsdag was mijn laatste werkdag. Mijn baas, die net terug kwam van vakantie heeft nog netjes afscheid van me genomen. Terwijl mijn andere collega´s het geduld nog niet hadden om even op mij te wachten ( ik zat in een bespreking en had nog 5 minuten werk). Dus die gingen om 17:05 al naar huis. Dat vond ik iets minder. Maar ikke ben wel superblij dat ik nu met verlof ben.
Als het goed is zien ze me pas weer rond 22 oktober. Tja dat krijg je als je nog 4,5 week vakantie op kunt nemen. Mocht deze spruit later komen, dan heb ik ook nog langer vrij. Wat een luxe.
Maandag moet ik weer op controle bij de verloskundige. Ben benieuwd. Mijn moeder gaat dan mee. Maakt ze dat ook eens mee hoe dat is.
Groetjes,
Diana moeder van Daan
Diana, geniet lekker van je zwangerschapsverlof. Ik hoop voor je dat het weer wat beter voor je wordt.
Groetjes Maaike
" border=0>" border=0>
" border=0>" border=0>
geniet van je verlof,en idd wel jammer dat ze niet ff konden wachten
Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn
Veel plezier met je zwangerschapsverlof!!!
Geniet van de laatste loodjes ookal kunnen ze erg zwaar zijn.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)