Ik ben vanmorgen weer naar de ha geweest. Mijn suiker was weer niet goed. Weer 9.1 nuchter en over de afgelopen twee maanden is het ook bagger.
Ik moet nu naar de dietist toe om af te vallen en ik moet meer bewegen. Nou had ik toch al bedacht dat ik naar de sportschool wilde gaan, maar nu maar wat vaart achter zetten. Ik heb alleen het nadeel dat ik 70 kilo weeg met een BMI van 26. Dus ik hoef niet veel af te vallen, dit zal dus waarschijnlijk ook geen positief effect hebben op mijn suiker. De kans is dus erg klein dat ik genees zeg maar.
Ik wilde een eerlijk antwoord op mijn vraag of ik suikerpatient was nu en ja dat ben ik. Op de vraag of het over kon gaan was het antwoord de kans is klein. En ze keek er ook niet optimistisch bij. Gelukkig staat het een eventueel tweede zwangerschap niet in de weg alleen moet ik nu wel naar een gyno. Maar dat moest ik toch wel na Morgan.
Ik heb er altijd rekening mee gehouden omdat ik door mijn drankmisbruik vroeger een zware leverinfectie gehad heb die mijn kans vergroote en de zwnagerschapssuiker is ook geen bevoordelijk iets geweest. Ik hoor dus waarschijnlijk bij het zeer kleine percentage vrouwen dat diabetes overhoud aan de zwangerschapssuiker.
Groetjes,
Michèle