Deze mama vanavond met een vriendin

gaat sporten, ja ja, ik en sporten is al 10 jaar niet een hele goede combinatie, maar ik ga d’r gewoon tegenaan. Er is hier circuit training en dat voor 2,50 per uur! hahahah Dus ik ga er even lekker uit! ook ben ik begonnen met na het werk 1/2 uurtje te zwemmen met/of zonder de kleine! Heerlijk!

Goed bezig!!
Hier is het ook de bedoeling dat ik vanavond ga sporten

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Hahahah nou ik sport al 10 jaar niet! hihihih De laatste keer dat ik iets heb gedaan wat op sport lijkt was met oud en nieuw; avondje dansen; maar het moet maar eens afgelopen zijn! Ik ben weer wat aangekomen en mijn broeken zitten nu wel erg strak, dus het moet er af en dan nog zo’n 20 kg! hahahah dus we gaan aan de gang!

Wat goed van je! Ik heb net m’n abonnement van de sportschool opgezegd veel plezier!

@Anne: wat ga je doen? Wist nog wel dat we het erover hadden.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ja heb gelukkig geen abonement; hou d’r niet van als ik ergens aan vast zit; hier betaal ik gewoon per keer; ga het gewoon proberen! Het is een uurtje van 5:30 tot 6:30! Dus haar zoontje van 3 komt bij ons eten en spelen en badderen met J terwijl de nanny oppast; zo kunnen we het elke keer omwisselen; vind ik wel een goed idee Dan ben ik om 6:45 thuis! Voel me wel schuldig tov J omdat ik er al zo weinig zie; maar denk maar zo; als ik straks een hardaanval krijg of dichtgegroeid ben dan heeft ze helemaal niets aan me; wil graag een meer enegrieke moeder zijn! We gaan het dus gewoon proberen! Het helpt dat mijn vriendin nog erger is! hahahah die houd uberhaupt niet van sporten! hihihihi gaat leuk worden!

Hihi, dat wordt nog wat. Succes en veel plezier! Goed geregeld met de kindjes hoor, fijn zo’n nanny!

Groetjes,
M

You go girl! ik kan niet rennen vanwege mijn bekkeninstabiliteit door de zwangerschap… maarre zwemmen!! is heeerlijk!
geniet lekker van je avond meis! enne ZET M OP:-d

Ik ben ook zo’n sporter (ahum), maar wat een goed initiatief!!! Lekker jezelf uitleven en vind je er niks aan, ga je de volgende keer gewoon niet en houdt je het bij het zwemmen! Ik heb toevallig vanmiddag 3 kwartier goed doorgefietst, Lisa wilde graag naar buiten en mama is het overgewicht meer dan zat!!! Dat kwam dus ff mooi uit… nu nog volhouden hahaha :smiley:

Ik heb ook mijn abbo opgezegd. Ik ben met fietsen meer afgevallen, 12 kilo in 6 maanden.

Groetjes,

Michèle

Tja fietsen kan hier helaas niet, levens gevaarlijk, maar het was super leuk gisteren, en heb nu wel een beetje spierpijn, maar zo heel erg is het niet, vanmiddag weer zwemmen! En dan morgen weer sporten, het is 2 dagen in de week, dat moet wel vol te houden zijn. Ik heb niet een keer naar de tijd gekeken, en ik weet dat ik dat in NL altijd zoveel deed omdat ik het onzettend saai vond! Dit was 45 seconden (oefeningen) en dan 45 seconden rennen, hielt het leuk, die steeds achter elkaar opgevolgd!

Wat fijn dat het beviel!

Groetjes,
M