Deze is echt leuk!


#1

Deze is echt leuk, moest behoorlijk lachen toen ik hem zag maar jemig, wat zul je je rot schrikken als je dit overkomt!! Had hem ook op face book gezet , maar kon het niet laten om hem hier ook neer te zetten

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers


#2

Haha, geweldig! Maar inderdaad wat schrik je op zo’n moment. Zoiets heeft impact hoor!

Ik was 1,5 jaar geleden net een speelgoedwinkel uit toen die overvallen werd. Ik had inderdaad iemand in de winkel gezien waarvan ik dacht “zou me niks verbazen als die iets van plan is”. Ik heb me bij de politie gemeld, ik heb daar voor een getuigenverklaring gezeten en ik heb een paar maanden later de dader herkend bij een foto-confrontatie (10 foto’s en pik hem er maar uit!). Daar kwam ik al trillerig en met tranen in mijn ogen vandaan en dan heb ik niet eens de overval zelf meegemaakt!

Dus geloof maar als je net als in dat filmpje op die knop drukt en je ziet zo’n toestand op 10 meter afstand gebeuren, dat je hart heel flink in je keel zit!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 14 Apr 2012 13:56:53


#3

hahaha djeez, dies wel echt grappig ja, en behoorlijk nogal wat drama. geweldig filmpje!


#4

Cool!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#5

Hij is leuk! Gaat ook op mijn facebook!