Deur openmaken

Tim kan sinds vandaag weer wat nieuws…hij krijgt zelf deuren open. Hij gaat op zijn tenen staan strekt zich uit en doet zo de deur open. Lekker bijdehandje, wist niet dat ze dit nu al zouden kunnen. Nu vroeg ik me af hoe jullie hier mee omgingen. Lieten jullie de deurkrukken zo staan en leerden jullie dat ze de deur niet open mochten maken of deden jullie de deurkrukken omhoog?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Wij hebben alleen de deurklink van de voordeur omhoog gezet voor alle zekerheid. Verder hebben we alle deuren gelaten zoals ze waren. Nou moet ik zeggen dat ze bij ons nooit zo geïnteresseerd zijn geweest in voortdurend wegvluchten door deuren, maar de pogingen die ze wel ondernomen hebben, die hebben we de kop ingedrukt.

Groetekes, Sje

Ik volg je …

Manlief vind het nl onzin om alle deurklinken omhoog te zetten maar … mama zit er wel mee als ze even naar boven moet oid. Dus kijk ik even mee wat de meningen zijn… en de ervaringen…

Jesse doet dat al een tijdje. Wij hebben de deurklink gewoon normaal gelaten. Hij vindt het nu om minder interessant dan eerst.
Als ik zeg: Gaat Jesse naar ged? Loopt hij zelf naar de deur en maakt hem open.

liefs

Ik heb indd altijd gezorgd dat Madelom de voordeur en achterdeur niet open kon doen. Hier zit ik met de voordeur alleen eigenlijk. Dat is een klink en kan niet omhoog. Dus die moet als hij daar bij kan altijd op slot en daar houdt ik niet van (met sleutel dus) dus denk dat daar boven een dievenklauw komt.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wij hebben ze in de woonkamer omhoog gezet, ook die van de achterdeur.
Voor de trap naar boven hebben we geen traphekje en de andere deur gaat naar de voordeur waar zo’n trekhaakje op zit.

Wij hebben het nog niet. Morgan der eigen kamerdeur staat omhoog ivm met de siamees (die maakt deuren open) en de rest staat gewoon. De tuindeur zitten haken op en de voordeur ja de zal tzt op slot moeten. Ik weet natuurlijk niet wat de situatie is als we straks verhuisd zijn.

Groetjes,

Michèle

Eva trekt wel graag half openstaande deuren open, maar zij is evenvoudigweg nog te klein om bij de klink te kunnen. Ik weet zeker dat zij het anders ook zou doen. Wij gaan in het nieuwe huis ook kijken wat we doen, want er zijn behoorlijk wat deuren. Maar ik vind nu traphekjes belangrijker, want ze houdt wel van klimmen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

quote:
Jesse doet dat al een tijdje. Wij hebben de deurklink gewoon normaal gelaten. Hij vindt het nu om minder interessant dan eerst. Als ik zeg: Gaat Jesse naar ged? Loopt hij zelf naar de deur en maakt hem open.

liefs

Al een tijdje !! Dan zitten jullie deurklinken zeker erg laag

Tim is langer dan Jesse en staat echt op zijn tenen en strekt zich uit en kan er dan net aan bij.

Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik het nog even aankijk en de deurklinken zo houd. Onze achterdeur is een schuifpui, dus daar zit altijd een pin in. Die probeert hij wel open te trekken maar dat lukt niet. Misschien dan idd wel de klink van de voordeur omhoog.

Groetjes,
Sandra

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Jesse is idd kleiner, maar gaat ook helemaal op zijn tenen staan en kan er dan net precies bij. Niet met zijn hele hand, maar met een paar vingers. Hij os gewoon heel sterk.

liefs

Erik probeert het sinds kort ook, maar het lukt hem nog niet. We hadden het erover om de klinken wel omhoog te zetten, maar nog niet gedaan.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

so kan hij daarbij??
haha grappig!
wel lief, heb je een portier in huis hahaha.
ja ik zou de klink omhoog doen als ik jou was…
doen wij in ieder geval wel zodra rico erbij kan

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker