Destiny gevallen!

Destiny is eergister plat op haar gezicht gevallen!!

Gevolg: een kapotte lip en een hele opgezette mond…
Arm kind!! Ze was zo enorm overstuur want het bloedde als een rund!!

na een bezoekje aan de huisartsen-post bleek het gelukkig allemaal erg mee te vallen, al heeft ze wel een “gat” in haar lip… Volgens hem geneest het allemaal vanzelf.

Het ziet er vandaag alweer een stuk beter uit en ze lijkt er gelukkig weer op dat alles goed heelt…

Ze zeggen altijd dat kinderen groot worden met vallen en op staan, maar dit soort valpartijen mogen van mij afgeschaft worden!! Hihihi…

Eh…ja, daar ben ik het wel mee eens: zulke valpartijen hoeven van mij ook niet zo nodig hoor
Gelukkig maar dat het toch nog goed afgelopen is, dat het niet gehecht hoefde te worden etc.
Maar jullie zullen allebei wel geschrokken zijn!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Schrikken he? Het geneest inderdaad in de mond altijd heel snel en goed. Maar je hart slaat wel even over als je het ziet gebeuren. Vooral al dat bloed, brrrr.

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

auw auw auw.
Lijkt me voor allemaal wel schrikken, Destiny en mamma.
Hopelijk heeft ze er snel geen last meer van.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Verschrikkelijk he je schrikt je rot
Tijdje terug was Robin ook gevallen Tand zat door zijn lip heen en heeel veel bloed ook huisartsenpost en als je het nu ziet zo mooi geworden ziet er niks meer van
hoop dat het vandaag minder zichtbaar is en dat ze er verder geen last van heeft

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Bah, dat is schrikken zeg !!! Hopelijk heeft ze er niet zo veel last meer van, kan me voorstellen dat jullie beiden erg geschrokken zijn. Evianne is nog nooit zo hard gevallen gelukkig, maar dat zal vast wel een keer gebeuren. Hoop wel dat haar pappa dan niet in de buurt is hoor, want die zou net zo van streek zijn als haar en waarschijnlijk meteen naar de ehbo gaan. Whahahaha

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Dat is zeker schrikken. Joshua had dit vorig jaar. Ook bloeden joh. Iemand heeft me naar het huisartsen centrum gebracht. Ook alles goed, tandjes zaten nog vast en het zou zelf genezen en dat is ook gebeurd. Maar dat soort dingen kun je zeker afschaffen.

auwwwwwwwwwww dat doet heel erg zeer,gelukkig gaat het nu beter pffff schrikken is dat altijd

Het is vandaag alweer een paar dagen geleden dat het gebeurd is en de korst liet gisteren los…
het ziet er nu een stuk beter uit en het is zelfs al bijna genezen!!

Fijn, weer lekker opgeknapt!
altijd schrikken, vooral in het gezicht, omdat het dan meteen zo’n “bloedbad” is.

Ze kan der dus weer mee door

Mo