Depri avond :(

Zo, nou heb ik het te pakken.
Een hele leuke dag gehad met Sarah, wat was ze vrolijk en lief. En maar spelen en zelf zitten en kruipen.
En in de winkelwagen lachen naar iedereen.
Lekker in bad gegaan, gelachen naar haar spiegelbeeld. Zelfs toen ze met het kruipen op d’r kinnetje viel waren er maar twee snikjes. En ik maar troosten en troosten, was niet nodig, ik wilde het zo graag, haha.

En nu ligt ze te slapen, geen kik gegeven met naar bed brengen. kortom, ze was een engeltje vandaag.

Maar ineens voel ik me zo allenig. Bah. Zit ik hier op zaterdagavond op de bank. Alleen. Niemand om te vertellen wat Sarah allemaal al kan. Kan tegen niemand opscheppen en trots zijn.
Dat is vaak zo, maar vanavond komt het ineens hard aan. Weet ook niet waarom.
Wilde het even kwijt, en nu heb ik toch even kunnen opscheppen over mijn lieverd.

Groetjes, Boukje

Lilypie First Birthday tickers

Oeh… ik begrijp je wel goed!!
En nou kan ik nog tegen mijn vriend opscheppen, maar O, wat mis ik vaak iemand waarmee ik het allemaal kan delen. Gewoon een goede vriendin, waarmee je ongegeneerd dagen lang over kinderen kan praten

Maar, goed dat je het er hier even uitgooit!!
En supergoed van Sarah, dat ze zo gezellig was vandaag, wat een heerlijk gevoel is dat:D

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Oh heel begrijpelijk en heel bekend. Ik had dat ook toen ik nog alleen was wel eens en dan had ik niet eens een kindje. Maar wij zijn er altijd hoor enne ik ging dan meestal vroeg naar bed

Groetjes,

Michèle

Fijn dat het forum er dan toch is hè? Ik weet niet hoe je je voelt, maar moet niet makkelijk zijn. Sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Hier spuit elf nog een keer. Maar wij vinden het heel leuk om te lezen hoor. Klinkt ook als een hele fijne dag. Jammer dat je dan niet even na kan genieten maar dat dan ineens dat rot gevoel je over valt.
Ik kan me je gevoel ook wel heel goed voorstellen. Vanmorgen stond Muriel voor het eerst aan de tafel in de kamer. Ik heb gelijk een sms gestuurd naar mijn vriend.

haha zoals ik (A)

Ik begrijp precies hoe je je voelt ^^ het is echt zon gevoel dat je overvalt.
Of dan doen ze iets en dan wil je het zeggen van haha kijk nu eens en dan is er gewoon niemand , het is ook heel raar om het hellemaal alleen te doen terwijl je dat eigenlijk nooit zo voor je hebt gezien of niet? en je wilt het zo graag delen,…

Misschien ben ik soms tot aan het irritante toe tegenover mijn familie, maar als hij iets nieuws kan dan vertel ik het iedereen zie ik mijn moeder weet je wat hij nu deed, en dan zie ik mijn zusje paar minuten later begin ik helemaal overnieuw kan ik toch mijn ei kwijt ^^.

Overdag gaat de tijd zo snel en savonds is het soms gewoon aftellen als ze al op bed liggen, gelukkig is dit forum er

Ben gelukkig nog niet in dat gat gevallen, ben nu ook tot Oktober alleen en zat daar ook een beetje mee van oohhh jee, maar het is me tot nu toe meegevallen, maar als ik echt alleen zou zijn, tjee moeilijk he! Kan het me gewoon niet voorstellen! Zou meteen terug gaan naar mijn mama, erg he!

Ja, was het maar zo.
Naar mijn mamma toe…néé dank u, Ik woon niet voor niets vanaf mijn 16e al alleen.
Mijn vader is niet meer helaas…
en mijn enige zus heb ik nadat ik vertelde dat ik zwanger was niet meer gezien. Nee, ze heeft me duidelijk gemaakt dat dit dus ab-so-luut niet kan. Alleen mamma worden, en dan ook nog in een tankstation werken, Er kwam nog net geen BLEEH achteraan. Hahaha. (jaja, mevrouw heeft universiteit gedaan, en minder dan dat is niet goed genoeg)
Nu is dat niet het enige denigrerende dat ze me in mijn hele leven gezegd heeft, maar na die opmerking heb ik heel makkelijk alle banden verbroken. Sarah zit niet te wachten op zo’n tante. Ik heb veel meer aan mijn (oma-)buurvrouw.

Anyway, klinkt nu allemaal veeeeeel erger dan het is. Ik ben er weer helemaal overheen. Vandaag is mijn nichtje geweest. (Waar Sarah naar vernoemd is, tweede naam dan) en dat was heel leuk, en vorige week waren mijn Enschedese vrienden op bezoek.
En we hebben kaarten voor Micha Wertheim.

Dus het zonnetje schijnt nog steeds.
En als ik ergens mee zit, ga ik toch eens posten in “trots op mijn kind” Mét foto dan he.
Hahaha

Iig bedankt allemaal.

XxxBoukje

Lilypie First Birthday tickers