Ooooo, het was weer drama net. Eva wilde NIET slapen en krijste werkelijk alles bij elkaar. Ze is zoooo vervelend, al dagen. En op het kdv was ze vandaag natuurlijk weer een engel geweest! Diva. Ik denk dat ze weer drukkende tanden heeft en smeer dus Dentinox. Maar ik weet niet precies waar de tandjes door zullen komen…Kan ik lukraak smeren? En wat is de beste manier? Ik doe het met een wattenstaafje, maar Eva laat het als ze echt lastig is niet toe…Tips?
Ze bleek een poepbroek te hebben en ze had honger. Ik had haar 120cc voor het slapengaan gegeven en die was zo op. Op het kdv eet ze 's middags al yoghurt en dan eet ze thuis warm plus een fles van 120cc. Als ze thuis is, krijgt ze 's avonds pas yoghurt en dan niet altijd meer die fles. Meestal heeft ze dan genoeg, maar soms brult ze van de honger. Dat is dan NADAT de tanden zijn gepoetst. Is niet goed, maar het gebeurt af en toe dat ze dus nog komt. Hoe kan ik dit oplossen? Gewoon standaard maar de laatste fles geven en dan kijken wat ze op kan? Het is niet handig als ze na het tanden poetsen opeens weer wil drinken…
Krijgen jullie kindjes die laatste fles nog? En doen jullie dan ook 's avonds warm eten, 100cc yoghurt EN dan nog een fles? Dat is zo veel achter elkaar…Eva heeft alleen niet altijd trek in de yoghurt en dan moet ze een fles omdat ze anders honger krijgt…Als ik alleen warm eten geef plus de laatste fles is het prima. Maar eten, yoghurt en fles is wat veel…Tips???Hoe doen jullie dat en hoeveel tijd zit er dan tussen?
Eigenlijk twee onderwerpen in 1, maar jullie snappen het verhaal vast he?
Groetjes Rainbow, trotse mama