Dentinox smeren

Ooooo, het was weer drama net. Eva wilde NIET slapen en krijste werkelijk alles bij elkaar. Ze is zoooo vervelend, al dagen. En op het kdv was ze vandaag natuurlijk weer een engel geweest! Diva. Ik denk dat ze weer drukkende tanden heeft en smeer dus Dentinox. Maar ik weet niet precies waar de tandjes door zullen komen…Kan ik lukraak smeren? En wat is de beste manier? Ik doe het met een wattenstaafje, maar Eva laat het als ze echt lastig is niet toe…Tips?

Ze bleek een poepbroek te hebben en ze had honger. Ik had haar 120cc voor het slapengaan gegeven en die was zo op. Op het kdv eet ze 's middags al yoghurt en dan eet ze thuis warm plus een fles van 120cc. Als ze thuis is, krijgt ze 's avonds pas yoghurt en dan niet altijd meer die fles. Meestal heeft ze dan genoeg, maar soms brult ze van de honger. Dat is dan NADAT de tanden zijn gepoetst. Is niet goed, maar het gebeurt af en toe dat ze dus nog komt. Hoe kan ik dit oplossen? Gewoon standaard maar de laatste fles geven en dan kijken wat ze op kan? Het is niet handig als ze na het tanden poetsen opeens weer wil drinken…

Krijgen jullie kindjes die laatste fles nog? En doen jullie dan ook 's avonds warm eten, 100cc yoghurt EN dan nog een fles? Dat is zo veel achter elkaar…Eva heeft alleen niet altijd trek in de yoghurt en dan moet ze een fles omdat ze anders honger krijgt…Als ik alleen warm eten geef plus de laatste fles is het prima. Maar eten, yoghurt en fles is wat veel…Tips???Hoe doen jullie dat en hoeveel tijd zit er dan tussen?

Eigenlijk twee onderwerpen in 1, maar jullie snappen het verhaal vast he?

Groetjes Rainbow, trotse mama

kan je niet met alles helpen maar ik geeft kailani chamodent druppels
steets een drupeltje op mijn pink (eerst goed handen wassen) en dan over haar tantvlees smeren… ze heeft nog geen tantjes dus ze kan me nog niet hard bijten
weeny hoe ik het anders kan doen dus lees even met je mee…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Heb je een vermoeden waar ze doorkomen Rainbow?? Want dan kun je daar ongeveer smeren. Verder is de chamodent hier ook een uitkomst. Ze krijgt tabletjes en dat gaat prima. Gelukkig zijn ze hier door nu.

Enne bij morgan is het eten nu ook even niet aan te slepen. Einde sprong en ik vrees een groeispurt… en ze krijgt hier altijd 18.00 prakje met 60 gram kwark (aldi danoontje) en 100cc melk. En dat is voldoende.

Groetjes,

Michèle

Ik heb vandaag eigenlijk helemaal niet gesmeerd, ze ging heel rustig slapen. Vandaag naar het cb geweest en ze zei dat Eva eigenlijk nog maar 300cc melk hoeft te hebben en dat we dus alleen een toetje en warm eten moeten geven. Dat hebben we maar meteen gedaan en daarna wat slokjes water. Dat ging goed…klop, klop, klop. Ze was nu trouwens 9,2 kilo en 73 cm en dat was weer netjes.

Groetjes Rainbow, trotse mama

bij dylano is de laatste fles er ook af, hij krijgt om half 6 zijn warm eten en zijn toetje (kwark 150 gr ongeveer) er gelijk achteraan. rond half 7 nog beetje drinken en tussen half zeven , zeven uur naar bed

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Robin krijgt ook nog steeds zijn laatste fles: 180 + rijstebloem. Die drinkt hij niet helemaal op en de fles van 7:00 ook niet. Ben alleen bang dat als ik die laaste fles laat vallen hij `s nachts wakker wordt van de honger. Ik weet niet waar ik dat op baseer maar ik durf hem toch niet zo goed weg te laten!
Verder komen er 4 tanden tegelijk door en ook ik gebruik chamodent en dentinox. Dat laatste vindt hij trouwens wel erg lekker om gewoon van mijn vinger af te sabbelen. Ik denk dat als ik hem dat flesje in zijn handen geef hij hem zo achterover gooit!

debbieb