Dentinox aanbrengen

Hoi,

Amy heeft op dit moment enorme last van haar tanden. Er zitten er boven en onder een aantal die tegelijk doorkomen. Ze huilt er om, spuugt haar speentje uit etc.
Nu heb ik dentinox in huis en probeer dit op een wattip op het tandvlees aan te brengen, maar Amy houd of haar mond dicht of duwt met haar tong de wattip naar buiten. Afgelopen nacht werd ze huilend wakker en wilde haar speentje niet inhouden toen heb ik dentinox aangebracht op haar tandvlees en het hielp heel goed. Toch vind ik het lastig om alleen haar tandvlees te deppen, want ze duwt gelijk haar tong tegen die wattip aan.
Is het heel erg als er ook wat van dat spul op haar tong en lippen komt?
En heeft iemand een beter manier om dentinox aan te brengen?
liefs Annelies

Daisypath Happy Birthday tickers

Nee hoor, is niet erg als het ook een beetje op haar tong komt.

Ik zou haar proberen uit te leggen dat als ze jou dit laat doen, dat ze dan minder pijn heeft. Desnoods zelf je mond wagenwijd opendoen en haar vragen om het na te doen (samen gek doen, werkte hier ook altijd goed met tanden poetsen) en dan aanbrengen.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hier breng ik dentinox gewoon met m’n vinger aan.
Een druppie op je vingertop, en dan smeren maar.

Levensgevaarlijk, dat wel
Nu Jitse 6 tanden en 4 kiezen heeft heeft hij
alle mogelijkheid om te bijten…

Op de tong en lippen is het helemaal niet erg.

M.

Ik had het idee dat dentinox helemaal niks deed. Als ze hier last hadden van hun tanden, dan kregen ze gewoon een zetpil paracetamol. Veel effectiever!

Groetekes, Sje

Nou twas vanavond wel even worstelen met haar, maar het werkt zover ik dat kan inschatten wel. Tis trouwens echt smerig spul. Heb zelf ook eens een druppie om mn tandvlees gesmeerd, maar jak wat een zooi.
Ik doe het nu idd met mn vinger en dat gaat wel beter…Als de kiezen gaan komen, mss toch maar een zetpil.
thanks voor de reacties.
liefs annelies

Daisypath Happy Birthday tickers