Tja vandaag kreeg ze de APK leek het wel, zwaar daggie voor me meissie!
Nou pfoe pfoe wat een dag!!
Eerst 10.30 al sint marie, daar waren we om 13.15 klaar Eerst Demi naar de speelkamer. Een zwaar gesprek gehad met de kinderpsychiater … Daarna Demi nog met haar alleen gespeeld, en toen waren we zowat 3 uur verder pfffttt…
Nou eer we bij oma waren was het ruim 2 uur, de a2 stond helemaal dicht (de heenweg al) en de terugweg nog steeds, dus heel eindhoven doorcrost zodat we niet over de snelweg hoefden.
Bij oma even koffie gedronken, en toen was het alweer tijd om naar het ziekenhuis te gaan, half 4 stond de afspraak, kwart over 4 waren we eindelijk aan de beurt, oortjes zijn niet meer ontstoken, maar wel véél vocht, en dat belemmerd haar gehoor ook, en 40 db is dus wél behoorlijk veel, ik ben vergeten te vragen hoe het in % is. Maar omdat het demi haar gedrag ook beinvloed, is het dus nodig dat ze nieuwe buisjes krijgt, de andere zaten tegen de beide trommelvliezen aangeplakt, nog net vast dus, maar doen niks meer af, en dat is ook meteen te merken aan haar gehoor dus.
Het is niet anders, dus 24 juli om 07:30 uur moeten we binnen zijn, nuchter uiteraard!
Eer we deze afspraak konden maken waren we ook weer een hele poos verder, want Demi is behandeld in een buitenlands ziekenhuis, en dus moest er een kweekje gemaakt worden of ze niet de ziekenhuisbacterie bij zich draagt, want als dat zo is mag ze niet geholpen worden, en moet ze eerst een ab hebben.
Volgende week maandag mag ik bellen voor de uitslag. Als die uitslag negatief is dan gaat alles gewoon zoals gepland.
al met al stonden we om 17.15 buiten, ik ben gaar, compleet gaar!
Groetjes Nathalie & Co