Demi's feestje gehad :)

Nou het was heel gezellig, kids op de waterglijbaan en natuurlijk op het speeltoestel
Nou Demi is flink verwend, ik weet achteraf alleen nooit meer wat ze nou precies van wie heeft gekregen
Ze heeft in elk geval nagellak, bodyglitter, kraaltjes, haarmascara (!) en andere meidendingen…
Van m’n schoonouders het speeltoestel, van ons mam kleertjes, van ons pap en z’n vrouw heeft ze het poppenhuis van playmobil gekregen alleen ik ga het terugbrengen, want ze heeft al een soortgelijk iets en dat vind ik dan sonde, dus gaan we het effe ruilen voor wat anders.
Van mijn broer en z’n vriendin heeft ze Babrbie fairytopia, die verkleurd in bad bij koud of warm water erg leuk!
Van m’n nichtje heeft ze ook een barbie gekregen.
Ze heeft nog memory van prinsessen, een vriendenboekje van prinsessen, een puzzel van prinsessen, een kralendoos, nog een make-up koffertje met inhoud, een kleurboek van assepoester, een broodtrommeltje van prinsessen, een lampje wat ronddraait van assepoester, een kroontje en muiltjes, een stempeldoos van prinsessen, en ook nog centjes voor de spaarpot, dus kortom superverwend!! maar van wie wat ben ik dus kwijt pfff ik word oud

Groetjes Nathalie & Co

Zo wauw, die heeft een goede verjaardag gehad zeg die Demi
Die zal zich de komende weken niet vervelen denk ik.

P.S: als je graag wil onthouden van wie ze wat heeft gekregen is het misschien een
idee om het in een schriftje op te schrijven telkens als er iemand binnen is gekomen. Ik heb er spijt van dat ik dat niet heb gedaan met alle kraamcadeautjes want wij hebben toen ook een hoop gekregen maar weet ook niet meer van wie.

Enne Demi, nog van HARTE GEFELICITEERD meid !!!

heeeeeeeeeeeeee super verwend is ze weer zeg,ene er zijn vast een heleboel foto’'s gemaakt (hint,hint)

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Whaaaa jaja ik zal er binnenkort eens plaatsen oke?
Dinsdag eerst nog d’r échte kinderfeestje, dat word vast erg leuk!!

http://www.speelboerderij.nl/htm/Arrangementen.htm

Hier gaan we heen

Groetjes Nathalie & Co

dat zal wel erg leuk worden daar…vast heel veel plezier,en wacht geduldig op de foto’s hihih

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Zo, die is inderdaad lekker verwend zeg!
En die speelboerderij, wat ziet dat er leuk uit! Van alles en nog wat

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Wauw ze is zeker verwend, maar dat mag ook wel je word tenslotte maar 1 keer 5!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Dat ziet er allenmaal erg gezellig uit!
en ze is zeker lekker verwent maar dat mag ook wel

Groetjes Marianne Mama Van Ruben