Het begon zaterdag al, elke zaterdag gaan we naar logopedie, waar ze voor de verandering weer eens super goed mee had gedaan, en dan aansluitend nog even wat boodschapjes, normaal erg gezellig, nou allereerst riep ze in de blokker al dat ze moest poepen, ik zag dat het menens was, dus hup naar de hema gerend met d’r, en ja hoor dunne poep, ze riep, ik wil niet deze poep ik wil die ándere’haha !
Nou op zich kan het altijd wel een keer, maar ze werd steeds witter, en zei mam ik wil naar huis, nou Demi wil nooit naar huis, dus tja, ik zei nog even snel naar de AH dan gaan we naar oma (milan ophalen), nou ze rende op de tv af zoals elke week, nou ik snel m’n boodschappen gedaan, en hup naar oma, in de auto ging ze wel erg hangen enzo, en ze zei haast nmiks meer, normaal kletst ze de oren van m’n hoofd.
Wij moesten naar de cd-opname dus kids bleven bij oma, toen we trug kwamen van de opname’s troffen we een zieke demi onder een dekbed op de bank aan. Ze had oma helemaal onder gespuugd en zichzelf ook.
Na ruim 2 uur tukken was ze weer kiplekker, wel steeds dun poepen…
Wij moesten sávonds weg, dus mijn broertje en z’n vriendin kwamen oppassen, ja die was uiteraard niet moe om 8 uur, dus mocht ze bij hun opblijven, rond 10en hebben hun haar naar bed gebracht…
Ze had goed geslapen, alleen snacht waarschijnlijk in haar slaap had ze toch een beetje gespuugd nog en zichzelf helemaal ondergepoept, oh zo zielig, dus die stond om half 8 al onder de douche, ik alle bedden verschoond, want ze was vrolijk bij ons op bed komen zitten
Gister heel de dag weinig aan de hand, ze at wel slecht maar ja ze dronk goed dus dan laat ik het altijd maar ff.
Nou vanochtend had ze zichzelf weer helemaal besche… ondergepoept, maar niet gespuugd, dus hier draait alweer de wasmachine, ze oogt nu wel weer vrolijk, ze is vrij vandaag gelukkig, dus kan ze even uitzieken, morgen even aankijken, anders morgen ook maar even thuishouden.
Ze eet nu een peer, hopelijk word het gepoep wat minder, want tussendoor heeft ze ook steeds als ze een windje laat een vieze broek…
Groetjes Nathalie & Co