Demi opnieuw getest (Reynell, en schlichtingtest)

Pffff ze is dus niks vooruit gegaan
Ze scoort nu weer 76 net als bijna een jaar geleden…
Haar woordenschat heb ik nog geen uitslag van dat hoor ik volgende week…
Oke in onze ogen gaat ze wel vooruit, want ze spreekt nu beter, alleen ten opzichtte van leeftijdsgenootjes scoort ze dus erg laag
Baal er wel van hoewel ik wist dat het niet goed was, ik zat er immers bij toen ze die testen afnamen
Ze is wel vooruitgegaan ze heeft alleen niks ingehaald, eigenlijk had ze nu door al die hulp in moeten lopen en dat gebeurt helaas niet, voel me er echt ff rot over

Nou ja voor wie het leest, bedankt voor het lezen!!

Groetjes Nathalie & Co

Nou ja zeg, tuurlijk lees ik het! Ben nou eenmaal geinteresseerd in “het wel en wee” van de ikkebenners hoor!
Hoef je me dus niet voor te bedanken (geintje meis)

Ik snap dat je ervan baalt hoor!
Je wil toch zeker dat het goed gaat met je kind, dat ze mee kan komen etc. Dat wil iedereen toch?
Ergens is het natuurlijk super goed dat ze wél vooruit is gegaan!
Ze staat dus niet “stil” zeg maar.
Toch?
Of heb ik het verkeerd begrepen? (je zegt eerst dat ze niet vooruit is gegaan en later zeg je van wel…dus ikke snap het ff niet helemaal maar ben van het positieve uitgegaan)

Hebben jullie verder nog een advies gekregen?
Wat eraan gedaan kan worden om haar te helpen etc?
En hebben ze enig idee hoe het komt dat ze hiermee achterloopt?

Gewoon je hart luchten hier hoor!!
Sterkte meis

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 12 Nov 2005 22:21:45

Oke ik zal het ff uitleggen, het nivo wat ze al had daarin groeit ze dus mee, ze is idd wel vooruit gegaan want als dat niet zo was dan zou die test nog lager uitgevallen zijn als de vorige keer, maar door al die extra hulp had ze eigenlijk min of meer een spurt moeten maken en dat doet ze niet helaas…
Ze groeit dus mee op het nivo wat ze al had, te laag dus
Ik denk persoonlijk dat je haar nu kunt vergelijken met een 3 jarige ipv een ruim 4 jarige …

Snap wel dat de meeste het wel lezen, dit is alleen wel een bericht waar ik het minste graag te koop mee loop snap je, ben echt ff flink verdrietig (jank jank )

Groetjes Nathalie & Co

quote:
Snap wel dat de meeste het wel lezen, dit is alleen wel een bericht waar ik het minste graag te koop mee loop snap je, ben echt ff flink verdrietig (jank jank )

Ja, dat kan ik enorm goed begrijpen hoor! Bedoelde het ook niet rot ofzo (voor het geval het zo overkwam)
Tuurlijk ben je verdrietig als je kind zich op een bepaald gebied minder goed ontwikkelt als “normaal”…
(maar wel gewoon lekker trots blijven op jouw eigen unieke, mooie meiske hè!)
Hebben ze nou eigenlijk nog advies gegeven?
Ze laten jullie vast niet “aanmodderen” toch?
Wie weet is er wel een bepaalde “methode” ofzoiets waardoor ze misschien wél wat sneller vooruit gaat/ inloopt!
Succes meis, sterkte, ik denk aan je

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

He, wat verelend meid!
Snap best dat je je daar behoorlijk rot door voelt.
Ben idd ook wel benieuwd of ze er nu een advies over hebben gegeven.

Sterkte hoor!

Groetjes Mim

Sjonge, ik kan begrijpen dat je je ontzettend rot voelt.
Je hoopt dat ze met al die begeleiding nu wel in gaat halen, maar dat gebeurt maar niet. Omdat ik niet het hele verhaal ken, wou ik je vragen hoe lang ze al bezig is.
Als ze al lang bezig is wil je graag vooruitgang zien natuurlijk.

Ik kan je alleen heel veel sterkte toewensen!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)
kleinefajah.dreumessite.nl

Uhm de 1e stap naar instantie’s voor demi is al vanaf ongeveer haar 2e jaar…
Dus 2 jaar bezig nu.

Groetjes Nathalie & Co

En wat voor advies hebben ze nu gegeven dan?

jeetje begrijp best dat je baalt nathalie

en wat gaan ze verder doen,nog meer begeleiding en extra aandacht,of moeten jullie thuis met haar verder oefenen???

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Pfff het is niet niks meid
En ik snap ook dat je heel erg baalt en verdrietig bent
En we zijn er voor je hoor
praat maar lekker van je af bij ikkeben

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

ow wat rot voor je! kan me goed voorstellen dat je je rot voelt!! hebben ze je al verteld wat nu eventueel kan gebeuren of is het nog ff afwachten? heel veel sterkte hoor!!!

liefs jessica, &

De 21e hoor ik meer op school, dan is er een gesprek met juf, en intern begeleidster, en nog iemand van de taalbrug…

Erg spannend…

Groetjes Nathalie & Co