Demi morgen een prikje moet

Pfff zie er wel tegenop hoor, zo zielig voor d’r maar ja het moet! Ziek worden is erger…
Hoe bereid ik haar voor?
Ik heb vorige week al eens gezegd dat als ze geen prikje liet doen ze dan ook niet naar de basisschool kon omdat alle kindjes dan ziek worden…
Eerst zei ze, ohh dan hoef ik niet naar de basisschool
Maar later zei ze dat ze toch graag naar de basischool wilde dus dan toch maar die prik, ben benieuwd morgen, heeft iemand nog bruikbare tips?

Groetjes Nathalie & Co

Tsja, rottig he…
Ik heb tegen Stephan gezegd dat het heel even pijn deed, maar dat dat heel snel weer over was.
En hij heeft het prima gedaan, gaf geen kik (grotere held dan zijn mamma dus )
Verder hebben we er gewoon niet een al te “beladen” onderwerp van gemaakt.

Succes!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en…?

kaitlyn had ik ook wel voor bereid,ze vond het niet echt leuk maarja het moest toen he

en wij hadden nog het ongeluk dat de kinkhoest niet op voorraad was dus moest ze nog een keer pffffff

maar heel veel sterkte morgen demi

sterkte met die rot prikken .komt vast goed

groetjes marielle mama van tanja

Heel veel sterkte morgen. En idd altijd zeggen dat het pijn kan doen.
Ik ken iemand de zei tegen haar dochter dat een prikje echt geen
pijn deed. Het heeft het vertrouwen wel geschaad op dat moment.

Liefs Kristel

Ik heb jordy vertelt dat hijeen prkje moet krijgen, omdat hij anders heel erg ziek kan worden, dat alle kinderen die 4 zijn ook zo’n prikje krijgen, hem er wel bij gezegt doet even pijn maar daarna is het over, en krijg je een klein kadootje,(een kleurboekje gehad) hij ging er lachend in, haha was later iets minder blij maar was het weer gauw vergeten, want wilde zijn kadootje natuurlijk… vol trots opa en oma gebeld…

Nu heeft ie wat last van zijn armen (spierpijn) ff een paracetalmol gegeven

gewoon vertellen en eerlijk anders worden ze boos op jouw!

succes morgen

Tries

succes morgen

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

het ging best goed!
Ze deed (bijna) alles wat ze vroeg, ze moest lopen, rennen en springen nou dat liet ze wel es ff zien hihi…
Daarna tekenen deed ze ook prima, en alles laten kijken en voelen aan d’r lijfje deed ze ook…
Ogen test ging wat stroef ze vind dat gewoon geen leuk spelletje om met 1 oog te kijken, maar al met al deed ze het goed genoeg voor een goed beeld gelukkig
Toen de prik, och arme Ze deed het echt goed hoor, maar het deed zeer dus ze huilde wel, eenmaal thuis was papa er ff en kreeg ze haar mooie pardijntje-dekbedovertrek (leuk scrabblewoord ) ohh ze werd helemaal gek, zo blij was ze ermee…
Ze wilde hem er meteen op, dat ging natuurlijk niet he, eerst wassen, morgen mag hij erop, heb ik met haar afgesproken, maar hij zit in de wasmachine nu, dus als ze geluk heeft ligt ze vanavond al onder pardijntje

Ze is qua gewicht (13,7) gelijk gebleven sinds februari, en 1 cm gegroeid (nu 97cm) dit komt doordat ze zo actief is denk ik, maar ze is op zich niet te mager, het is gewoon een kleine sprinkhaan

We hebben het achter de rug gelukkig

Groetjes Nathalie & Co

Hey, wat fijn dat alles zo goed was zeg!
En dat ze ook zo blij was met haar Pardijntje dekbed, hihi, leuk hoor!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Dapper van haar hoor, gelukkig is het achter de rug en kan ze lekker genieten van haar nieuwe dekbedje!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

en heeft ze nog onder de nieuwe dekbed geslapen .en is alles goed gegaan vanacht???

groetjes marielle mama van tanja

Jaaa ze werd helemaal blij toen ze zag dat ik het al gewassen had en het erop lag!
Ik had eigenlijk gezegd dat het niet meteen kon
Ze heeft als een roosje geslapen

Groetjes Nathalie & Co

Hihi, dat wil ik wel geloven dat ze geslapen heeft als een roos

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

he goed hoor demi,en het geeft niks dat je ff moest huilen…

en wat een leuk kado doet gelijk de pijn vergeten he

Goed gedaan Demi

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word