Demi krijgt vandaag de psychologische test!

Ohh ben zo blij!!
Demi krijgt dus vandaag de test, zo zie je als je de juiste wegen weet te bewandelen dan kan zo’n test dus gewoon snel, en geen wachttijd van 6 maanden :D:D
Ik kwam op school en kreeg dus dit bericht van Demi’s juf!
Zo kan alles lekker snel in gang gezet voor het rugzakje

Waarschijnlijk rond de kerst de uitslag…

Groetjes Nathalie & Co

Gewijzigd door - Nathalie op 28 Nov 2005 09:07:28

Kon me al niet voorstellen dat het zo lang zou duren… wat fijn meis…

Tries

he wat fijn ,nou veel succes

groetjes marielle mama van
10-10-01

Ow fijn joh!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

sluit me aan bij me voorganger saai he

Bianca,Dylan & Kaitlyn

wat fijn!! veel succes !!

liefs jessica, &

hoe is het gegaan nathalie

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Helaas uitgesteld, degene van het spd was ziek,…
Waarschijnlijk word de test nu afgenomen in de week van 8 december.

Groetjes Nathalie & Co

hee balen,maar gelukkig volgende week en niet 1 of 2 maanden later

Bianca,Dylan & Kaitlyn

zo dat is balen zeg
Hoop dan dat die vrouw niet ziek is

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

gaat het door nathalie vanddag de test???

hoop het wel voor jullie

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ik hoop dat hij deze week doorgaat, anders zeker volgende week, zal straks op school eens vragen…

Groetjes Nathalie & Co

Vanmiddag even nagevraagd, zover nu bekend volgende week donderdag dus vandaag over 1 week

Spannend!

Groetjes Nathalie & Co

Gewijzigd door - Nathalie op 09 Dec 2005 08:49:40

ben benieuwd duimen dat er geen zieke zijn dan

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Yessssssssss vandaag de test gehad
Ze heeft het supergoed gedaan, de juf was erg blij, ze was al met een klein uurtje klaar!
Supergoed wil niet zeggen dat ze supergoed gescoort heeft, maar ze heeft zich uiteindelijk van d’r beste kant laten zien, en dat is waar we op hoopte, nu de uitslag nog maar es afwachten…

Groetjes Nathalie & Co

Hey, goed zeg!
Da’s wel fijn dat je in ieder geval weet dat ze haar uiterste best heeft gedaan!
Benieuwd naar de uitslag…

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

he wat leuk voor jullie! zal alvast een opluchting zijn dat ze zo der best heeft gedaan! duim voor jullie dat de uitslag goed is!!!

liefs jessica, &

heeeeeeeeee goed zeg,weet je wanneer de uitslag is of hebben ze dat niet gezegd ben wel benieuwd hoor

Bianca,Dylan & Kaitlyn

quote:
Beetje dubbel, want als de uitslag meevalt krijgt ze geen rugzakje en daar gaat het uiteindelijk om...

Zoals ik al zei, dat ze goed meegedaan heeft zegt nog niet dat ze ook goed scoort, want als ze niet mee had gewerkt dan is ze op dat moment niet te testen en moet het opnieuw, dus om snel een duidelijk beeld te crieëren, ben ik toch blij dat ze goed haar best heeft gedaan…

En dingetjes die ze gewoon niet kent, of niet snel genoeg snapt, daar zakt ze toch voor hoe dan ook…

De uitslag krijg ik hopelijk begin 2006, weet niet precies hoe lang zoiets duurt…

Groetjes Nathalie & Co

Hoi! Ben nieuw hier, dus niet van alles op de hoogte nog…maar…heb je de uitslag al? En waarrom is ze tetest, loopt ze achter op de rest? Ben wel benieuwd want mijn zoon is, hoe zeg je dat, niet een echt gangbaar kind, maar wij vinden het ook moeilijk om hem te laten testen of observeren…dat blijft je hele leven je achtervolgen…omdat het in je dossier staat…Maar.ik ken de achtergrond niet van Demi…prachtig stel trouwens op de foto!

DALA, Mama van DAan en LArs!