als ik me niet vergist is demi van nathalie vandaag alweer 7 jaar geworden
van harte gefeliciteerd meissie en een super dag gewenst
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
als ik me niet vergist is demi van nathalie vandaag alweer 7 jaar geworden
van harte gefeliciteerd meissie en een super dag gewenst
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
DEMI,
VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 7 DE VERJAARDAG!!!
OOK VOOR PAPA EN MAMA NATUURLIJK!
Geniet van alle kadootjes meid!
groetjes GYtha
Gefeliciteerd met je verjaardag Demi!!
Hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad.
Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob
" border=0>
Wauw, 7 alweer ??? Dat is akweer een hele dame dan. Gefeliciteerd en nog heel veel super toffe jaren.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
gefeliciteerd demi, ik hoop dat je een leuke dag hebt.
Liefs en dikke kus brenda en charissa
hey demi ,van harte gefeliciteerd met je 7 de verjaardag al weer .
ondanks dat jullie op vakantie zijn hoop ik dat je een leuke verjaardag heb .mama en papa en milan ook gefelciteerd met jou .fijne avond nog
groetjes marielle mama van tanja
Bedankt allemaal, ik had net een heel verhaal getypt en toen viel de verbinding weg
(camping he )
Vanavond typ ik het wel opnieuw haha het was nogal lang …
Groetjes Nathalie & Co
Nou poging 2
Demi is flink verwend, Milan trouwens ook al, dis is over 3 weken jarig, en omdat het nu vakantie is heeft hij z’n kado ook al gehad, we hebben het met hem overlegd, en hij weet dus dat hij geen kadootje meer krijgt…
Ze hebben beide een nintendo DS-lite gehad, demi uiteraard een roze, en Milan wilde graag een rode, helemaal blij zijn ze beide, van opa en oma hebben ze een tasje gekregen om hem in mee te nemen, incl. toebehoren, extra pennetje, koordje voor om de pols en om de nek, en zeer belangrijk, een hoofdtelefoontje Van vrienden heeft se nog wat buitenspelletjes gekregen, honkbal, tennisset en nog te knutselen…
Op d’r verjaardag hadden we wat vrienden uitgenodigd voor een BBQ, zo ook opa en oma, het was erg gezellig, tot opa (blijkbaar) iets had gegeten, waar hij erg allergisch op reageerde, z’n ogen werden megadik, hij kreeg wallen of hij een week niet had geslapen, en het ergste hij kreeg het heel erg benauwd…
Dus paniek alom
Arno met hem naar de HAP daar kreeg hij direct een spuit in z’n bovenarm, en nog wat pilletjes mee naar huis, z’n hartslag was ook niet goed, en daarom mocht m’n schoonmoeder voor de nacht elke 3 uur de wekker zetten, en hem even wakker maken… de dag erna ging het nog steeds niet goed, hij was niet meer benauwd, maar had wel hele dikke ogen, weer terug naar de HAP, en heeft weer andere pilletjes meegekregen, nu vandaag ging het wel wat beter, maar toch nog wel wat gezwollen ogen… Pffft akelig hoor, ik weer dat hij allergisch is voor aardbeien, maar dat zat zeker nergens in, het vlees komt van dezelfde slager als waar m’n schoonmoeder altijd heen gaat voor de BBQ, dus wat dit geweest is???
De kids hebben het gelukkig niet echt meegekregen, Demi kennende raakt ze helemaal in paniek, ze vroeg wel waar opa opeens was, en ik zei, joh opa heeft vandaag zo hard gewerkt en die was erg moe dus is al naar huis (Arno had hem gelijk naar huis gebracht na de HAP)…
Pffft ik vond het wel eng hoor bah! Ik had hem vandaag aan de foon, en zei al joh ik zou je eens goed op allergien laten testen, want dit is erg vreemd…
Gelukkig gaat het weer beter nu…
Maar buiten dit had ze een erg leuke verjaardag hier op de camping…
Ik ga weer verder aan m’n rosébiertje
Fijne avond verder allemaal!
Groetjes Nathalie & Co
nog van harte gefeliciteerd meis.
hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad.
Groetjes Marianne mama van Ruben