Ze heeft koorts en verder “niks” nu net had ze 39 dus toch maar een zetpilletje gegeven, gister heeft ze de halve dag geslapen, vandaag heeft ze wat geknutseld, maar verder is ze erg tam (ook wel eens fijn ) Sneu hoor
Groetjes Nathalie & Co
Ze heeft koorts en verder “niks” nu net had ze 39 dus toch maar een zetpilletje gegeven, gister heeft ze de halve dag geslapen, vandaag heeft ze wat geknutseld, maar verder is ze erg tam (ook wel eens fijn ) Sneu hoor
Groetjes Nathalie & Co
hallo nathalie.
Elise was vorige week ook 1 dag ziek en 1 dag hangerig.
Daarna was het weg.
Helaas kregen mijn man en ik het heftiger,keelontsteking,koorts, misselijk.
Ben nu weer op de been en de kleine heeft vakantie.
Ze krijgt a.s dinsdag buisjes.
gr. en sterkte met Demi!
Demelsa
Oh spannend buisjes!! Mijn beide kids hebben buisjes, knappen ze flink van op meestal!
Overdag gaat het wel met Demi, maar die koorts… dat zit me nooit lekker want je krijgt niet zomaar koorts lijkt me… Ze klaagt verder niet…
Groetjes Nathalie & Co
Nathalie, laat voor de zekerheid bij de huisarts even haar urine testen.
Als kinderen koorts hebben en verder niks, dan wil dat weleens een urineweginfectie zijn. Hoeven ze verder niet eens iets van te merken met plassen enzo.
Beterschap met de kleine meid!
Groetekes, Sje
Nou is weer over, zou dat nu dan nog zinvol zijn? Ze hoestte wel dat was het enige wat ik aan haar merkte…
Groetjes Nathalie & Co
Als ze geen koorts meer heeft dan zou ik geen urine meer laten onderzoeken. Koorts bij een urineweginfectie gaat namelijk niet zomaar over, daar zijn antibiotica voor nodig.
Dus gewoon maar even afwachten. Mocht de koorts weer onverklaarbaar terugkomen, dan kan urine-onderzoek geen kwaad.
Groetekes, Sje
Ja snap dat tamme heerlijk maar ze zo te zien je hart breekt
dikke kus en beterschap!
Tries