Demi is ziek

Althans ze is slaperig, hoest als een zeehond, en heeft koorts, vanmorgen had ze 38.9
Verder klaagt ze nergens over, ze eet redelijk, heeft alleen veel geslapen overdag, ik moest werken pfff dat vind ik dan minder he

Tis weer vakantie en Demi is ziek, al zo vaak in de vakantie’s

Nou ja wie weet is het morgen alweer een stukje beter…

Groetjes Nathalie & Co

Vervelend
Hopelijk heeft ze vannacht goed geslapen en gaat het vandaag weer wat beter!
(en ja, balen als je dr dan niet steeds bij kan zijn door je werk )

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 18 Oct 2005 07:35:42

Heb haar net weet getempt, nu heeft ze 38.0, dus wel beter als gister, ze is verder wel lekekr rustig maar hoest echt niet normaal hoor pffff wie weet heeft ze daar die koorts van, kan niks anders vinden…
Ik hoop dat ze morgen opgeknapt is want dan ben ik vrij de rest van de week, dus kunnen we nog eens wat leuks gaan doen!

Groetjes Nathalie & Co

ach arme demi heel veel beterschap en gauw beter worden

groetjes marielle mama van
10-10-01

heeeeeeeeeelllllllllllllll veel beterschap,hoop dat ze snel opknapt

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Beterschap!

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

Hopelijk is ze morgen beter, m’n vriending belt net dat ze een k3 kaartje heeft voor Demi voor morgen naar ahoy, duimen allemaal he???

Groetjes Nathalie & Co

OHHHHHHHHHHH zeker gaat ik duimen, want dat zou echt sneu zijn zeg ! Succes en we horen het wel he ?

Hoop dat het morgen betere gaat met Demi
Sterkte

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Ik vrees dat het niet kan
Gister na het posten van dit berichtje, stond ze opeens beneden, gloeiend hoofd had ze…
39.1 pffff sneu hoor, maar goed dat ze het niet weet dat ze mee kon…
Baal er ontzettend van, had haar zo graag deze leuke middag gegunt
Ze slaapt nu nog, heb net ff gevoeld, denk dat ze nog wel koorts heeft, tja en hoe erg ik ook baal, dan geef ik ze niet mee straks word ze zieker ofzo en dan verpest ze hun middagje uit, en het is niet bij de deur dat ik ze dan gewoon ophaal daar ofzo, ohh echt sneu, maar ja ze weet het niet dus heeft er dan ook geen verdriet van

Groetjes Nathalie & Co

Gewijzigd door - Nathalie op 19 Oct 2005 07:13:07

Zij heeft er inderdaad geen verdriet van (wat niet weet wat niet deert ) maar ik kan me goed voorstellen dat jij ervan baalt hoor!!!
Het was natuurlijk super leuk geweest voor haar!
Maar ja, gezondheid gaat natuurlijk voor en dit is overmacht.
Het heerst trouwens wel hè? Ik hoor nu al van meerdere kindjes dat ze ziek zijn.
Heel veel beterschap voor Demi!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ohhh jammer zeg, kan me voorstellen dat je het haar zo gegunt had. Maar ja gelukkig wist ze het niet en inderdaad, de gezondheid voor alles. Dikke knuf voor je zieke meiske.

ach gossie arme demi,toch nog ziek…wel jammer dat je niet kan,en dat je haar een leuke middag wilde geven

Bianca,Dylan & Kaitlyn