Demi is weer bij de tandarts geweest

Demi moest vandaag voor het eerst naar de kindertandarts.… Had gezegd als ze het goed liet doen ze een barbie krijgt, net als de vorige keer, toen had ik hem ook beloofd, alleen dat maakte geen verschil haha madam liet het gewoon niet doen… Hoopte dat het nu goed zou lukken en ze zou laten boren, ik vind onder narcose ervoor erg drastisch, maar ja tandpijn vind ik ook zielig… en hij doet al zeer met poetsen…
Ze heeft vandaag alleen kennis gemaakt en een foto, ze blijkt meerdere beginnende gaatjes te hebben… Dat word nóg meer poetsen… Zal de tandarts eens vragen hoe ik dat aan kan pakken, wellicht electrisch poetsen… 10 Oktober moet ze weer en dan gaan ze proberen om er 1 te boren…

Pffff lange strijd vrees ik

Groetjes Nathalie & Co

Phoe, inderdaad een heel traject zeg. Hopen dat het boren straks meevalt. Gaat dat met of zonder verdoving? Gewoon om verdoving vragen desnoods hoor. Niks mis mee. Boren is nou eenmaal geen pretje.

Groetekes, Sje

heeft ze wel gewoon foto’s laten maken? dat is op zich al knap, maar pff ik zou ook opzien tegen zo’n lang traject, was de kindertandarts verder wel lief en geduldig enzo?

groetjes Kim, mama van Sofie en Victor

Arno was mee en vond haar een dutsel
Maar ze zijn wel bevoegd om narcose te gebruiken, maar pfff ik vind dat nogal wat…
En verdoven laat ze al helemaal niet toe…
Vorige keer heeft ze het prima laten doen, ik snap de omslag niet eerlijk gezegd… geen kik de 1e keer…

Groetjes Nathalie & Co

eehm dutsel brabants woord ofzo?? geen idee wat je daar mee bedoelt

groetjes Kim, mama van Sofie en Victor

Demi flink zijn hoor dan krijg je een mooie barbie!!!

En Dutsel?? nooit van gehoord maar klink wel grappig

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

ja nathalie ,ik wil ook wel weten wat een dutselis hihihihi.ja raar he ,dat ze het nu eng vindt .sterkte demi .dan krijg je een mooie barbie succes

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu

Lilypie 5th Birthday Ticker

Ow haha dacht dat iedereen dat woord wel kende, uhm doetje kennen jullie dat wel? beetje een suffie…

Groetjes Nathalie & Co

Vandaag nieuwe poging nieuwe kansen, hopelijk laat ze vandaag een kiesje vullen…
Half 10 moeten ze er zijn, spannend!!
Heb gezegd dat ze een kadootje mag uitzoeken (de lang beloofde barbie) als ze goed haar best doet!

Duimen jullie??

Groetjes Nathalie & Co

spannend nathalie ga duimen voor jullie

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

hoop dat het goed gegaan is demi .da heb je de barbie dik verdient

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu

Lilypie 5th Birthday Ticker

Lees het nu pas, dus jullie zijn al geweest. Succes wensen is nu dus al overbodig. Maaarrrruuuhmmmm alles goed gegaan ?

Ik ben ook erg benieuwt hoe het gegaan is.
Heb je je barbie Demi ?

Ze heeft geen barbie, maar wel goed haar best gedaan
Maar niet geboord, de tandarts voorziet een drama
Ze heeft wel goed met het zuigertje, water, en dat soort prul in dr mond laten “spelen”…
Dus nu moeten we naar kerkrade en dan onder narcose de gaatjes vullen :open_mouth: das 1,5 uur rijden (3 uur dus heen en trug)…
Dat doe ik dus niet, stel dat ze er ziek van is, dan zit ik 1,5 uur met een ziek kind in de auto…
Dus heb m’n eigen tandarts gebeld en er zit hier 5 km verderop een nieuwe praktijk, ze zou navraag doen (de ass) hoe het zat met verzekeren enzo, en of Demi ook daar kon, dus nog even afwachten.

Ze had heel goed alles laten doen, dus ik snap eigenlijk niet waarom ze het niet eerst wil proberen…
ze heeft d’r barbie dus zeker wel verdient, alleen muts zag het assepoester spel, en legde haar gekozen barbie snel terug in ruil voor het spel

Groetjes Nathalie & Co

jeetje balen dat je dan zover moet,maar doen ze dan algehele narcose of alleen spuitje in de mond

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

He bah, dus het is nog niet gebeurt !
Ja zeker vreemd dat ze het niet gewoon effe hebben geprobeert.
Misschien dat ze bang waren alsnog de behandeling te moeten staken
als ze eenmaal geboort hebben en het dan niet af kunnen maken omdat
Demi dan overstuur zou raken.
Misschien waren ze daar bang voor.

Ja ik zou dan ook gewoon voor mijn eigen tandarts kiezen.
Ze moet er toch een keer doorheen door die angst.
Enneh… cadeautjes helpen daar meestal wel bij