Zo we zijn weer terug van het CB!
Nou Demi is goed gegroeid, volgt mooi de middellijn!!
Ze weegt nu 8860 gram is 74 cm lang en d’r hoofdomtrek is 45.4, dus ze doet het prima…
Ze noemde haar een ‘vlugge tante’ tjeee ze kroop daar wat rond, en ze sjeesde van de ene kant naar de andere kant… hihi…
19 September mogen we weer, dan krijgt ze de bmr en de meningo…
Bmr nog met vraagteken dat moet ik bij de GGD nog navragen, want het kan zijn dat ze die eerder moet omndat we naar turkije gaan…
Ga ik zo even voor bellen! Dat wisten ze dus niet op het cb, vind ik vreemd hoor, hun horen dat toch wel te weten vind ik.
Nou ze moest een klein propje oppakken nou dat deed ze keurig, en met de blokjes in ieder handje 1 deed ze ook prima.
Toen vroeg ze of Demi al zwaaide, demi weet wat zwaaien is en zwaaide dus meteen even, haha ze moest het ff showen.
Meteen daarachter aan showde ze ook nog maar even het handje klappen en het hoeraa haha, wat een lieverd he!!
Nou toen kwam het DE PRIKKEN iekkkk ik had meer schrik als Demi, nou ze huilde dus hartverscheurend… Maar goed we hebben het weer overleefd, ik heb er gelijk Arniflor zalf opgesmeerd dus als het goed is heeft ze weinig last
Zo nu ligt ze lekker in d’r bedje het is stil dus ik denk dat ze al lekker slaapt
Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi