Demi gaat over naar groep 2 :)

Ze is het afgelopen jaar enorm gegroeid, maar “helaas” blijkt ook dat ze erg steunt op haar juf, die vertrouwd ze 100% gelukkig, veilige omgeving, en dat soort dingen… Ze blijft dus volgend jaar weer bij juf Anja.

Afgelopen keer toen ze op school met de kleuterklassen een circusvoorstelling aan het oefenen waren, kwamen ze erachter hoe erg ze op haar juf en de veilige omgeving steunt, alle acts werden verdeeld om te oefenen, en er werd dus even onderling geschoven, en zo kwam Demi even in een andere klas en dus ook een andere juf. Nou na een half uurtje kwam de juf bij anja van, help want Demi loopt maar wat rond en ze doet niet mee… dus als er niet aan de veilige voorwaarde voldaan word, gaat het ook niet goed, dus vandaar dat ervoor gekozen is om groep 2 bij Anja te blijven doen, zodat er niet eerst tijd verloren gaat aan wennen van nieuwe juf en nieuwe klas. “Gelukkig” is dit nu gebeurd, en kunnen ze er dus rekening mee houden voor volgend jaar naar groep 3 te gaan, dat er op tijd geoefend moet worden om Demi eerder te laten wennen, en voor te bereiden, want juf Anja groeit niet mee naar groep 8 natuurlijk

Maar al bij al heeft ze ontzettend hard gewerkt het afgelopen jaar, dus ik ben trots op m’n knappe prinses! Ze loopt natuurlijk nog steedsa wat achter, je kunt een jaar achterstand dan ook niet inlopen in een jaar tijd, maar ze vind het leuk op school, en dat is voor mij het allerbelangrijkste!

Volgende week heb ik nog het “gewone” oudergesprek, dan hoor ik hoe ze de toetsen gemaakt heeft, altijd leuk!

Groetjes Nathalie & Co

Heyyyy wat goed zeg, dat heeft ze toch maar toppie gedaan. Met al dat gedoe afgelopen jaar is het ook wel logisch dat ze een vertrouwde steun blijft zoeken. Hopenlijk word ze in groep 2 wat zekerder van zichzelf en kan ze daarna weer lekker doorstromen. Gefeliciteerd !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

ow wat fijn zeg
Wat een super meid he

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Wat geweldig om te horen!!!
Fijn voor jullie!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

jaa goed zo demi,dat heb je weer goed gedaan meissie

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Goed zo Demi.
Volgens mij is mama apetrots op je!
Ik weet het wel zeker.
Groetjes Maaike

wow! gefelicteerd.
ga zo door.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Gefeliciteerd Demi! Hartstikke goed meid!

Groetekes, Sje

Heeeee dat is toppie nieuws !!!

Goed hoor, ga zo door !