Nou Demi zeurt al heel lang om oorbellen, maar ik ga niet over 1 nacht ijs, en wil dan ook dat ze zeker weet dat ze écht oorbelletjes wil…
Vandaag begon ze er weer over…
Ik ben als eens 2x eerder naar de Juwelier geweest, maar beide keren haakte ze af, ze zei dan ik kom wel terug als ik groot ben
Ik zei, oke ik wil gerust weer met je gaan, maar je voelt wél een prikje, en je moet zeker weten dat je het wilt want anders doen ze het niet (je moet hier bij de juwelier eigenlijk 6 zijn)…
Nee ze wist het zeker, oke als je het zelf wilt dan mag het van ons…
Nou wij naar de juwelier, oorbelletjes uitgekozen, leuke roze bloemetjes, die ze de vorige keren ook al koos.
Eerst puntje getekend, en toen 2 dames van de juwelier (ieder 1 oor want ze prikken hier 2 oortjes tegelijk) toen vond ze het opeens mega eng, en wilde ze op schoot, de steriele oorbellen waren inmiddels uitgepakt, dus ik zei, als ze uitgepakt zijn, dan gaan ze er ook in, anders zit ik met oorbellen waar ze niks aan heeft (uitgepakt betekend kopen )
Nou ze wilde toch hehe de ene dame telde af 1…2…3 en tjakka beide dames prikte tegelijk het oorbelletje erin, effe een paar traantjes maar zooooo supertrots!!
Nou gelijk door naar de drogist voor sterilon, en ze heeft er nu al helemaal geen last meer van, we doen af en toe draaien, en een drupje sterilon, ze is mega trots
Incl sporen van het toetje op haar wang
Groetjes Nathalie & Co